Monday 6 November 2017

50 Dagers Moving Average Tsla


Tre store aksjekart: Tesla Motors Inc (TSLA), Philip Morris International Inc. (PM) og Kroger Co (KR) TSLA, PM og KR ser alle klar til å lede markedet lavere. Lagrene fortsetter å følge en av to baner som vi går inn i september. På en sti øker antall selskaper som peker mot en lavere start på måneden, ettersom investorene har brace for en flyktig september. På den annen side bryter en spiss få avstand og beveger seg høyere. I dag ser vi på Tesla Motors Inc (NASDAQ: TSLA), Philip Morris International Inc. (NYSE: PM) og The Kroger Co (NYSE: KR), som alle befinner seg på vår kortsiktige bearish aksjeliste. Tesla Motors Inc. (TSLA) Elan musk forsøkte å trekke en annen kanin ut av hatten sin tidligere i uken, og det gjorde ingenting for aksjen. Større batterier arenrsquot hvilke investorer er virkelig ute etter mdash de vil ha bedre og raskere produksjon som konkurrenter banker på døren. Tesla aksjer er nå 4 lavere i uken og ledet mot mer teknisk salg. Aksjer i Tesla har tilbrakt nesten hele sommerkonsolideringen mens de drev lavere. Nå er teknisk utstyr som har gitt noen støtte, risiko for å gi plass til å selge mdash, nemlig stockrsquos 50- og 200-dagers glidende gjennomsnitt, som begge faller. Nedgangen i disse trendlinjene signaliserer sannsynlig underprestering fra aksjene, men en pause under dem vil akselerere den bearish aktiviteten. Momentum har ikke eksistert siden MACD indikerer nesten ingen preferanse for retningsbestemt bevegelse de siste to månedene. Denne aksjen venter på en stor selv å riste opp ting og flytte den høyere, men det føles som om markedet har sett alle triksene opp Teslarsquos ermet. Det livløse diagrammet for Tesla-bestanden vil trolig bryte under de 20 og 50 dagers glidende gjennomsnittene de neste to dagene, noe som vil få salgsvolumet til å flytte høyere, derfra går det en stonersquos kaste for å bryte 200-dagene. Den siste pause på 200-dagene resulterte i en rask 13 nedgang. Våre diagrammer tyder på at skaden kan være mer omfattende denne gangen med en potensiell bunn 15 fra dagens priser. Philip Morris International Inc. (PM) Ldquosinrdquo-aksjene skal gjøre det bra i kjedelige markeder, spesielt når de gir et 4-utbytte i et lavt miljø. Diagrammet til Philip Morris antyder at publikum endelig beveger seg bort fra denne aksjen som har blitt favorisert de siste årene. Etter den svake resultatregnskapet i juli blir investorene opptatt av høyere priser og en sterkere dollar som påvirker selskaper som Philip Morris. Resultatene er at aksjene har flatt kant som handelsmenn tar fortjeneste ut på hvert lite trekk høyere. Den sidelengs handlingen har komprimert Philip Morris-aksjene til et lavvolatilitetsområde som gjør seg klar til å bryte opp. Dessverre ser det ut som at økt volatilitet vil gi vei til lavere priser. Den lavere prognosen skyldes svekket technicals. Først har 50-dagen for Philip Morris rullet over og er nå avtagende, en bearish teknisk indikasjon. Denne trendlinjen er også rett over nåværende priser som danner motstand. For det andre er 20-dagers glidende gjennomsnitt, som ikke gir mye støtte, like under dagens priser. En pause under denne kortsiktige trendlinjen kommer til å være utløser for selgere, og skyver aksjen mot et teknisk mål på 95. Kroger Co (KR) Kroger-selskapet var kjære av dagligvarekjedene i fjor som selskapet hadde reinvented seg selv til å være en kombinasjon av tradisjonell dagligvarebutikk og helsekostbutikk, stjele markedet fra Whole Foods Market, Inc. (NASDAQ: WFM) og andre. Momentum på den grunnleggende forandringen har redusert, gjør det samme til Krogerrsquos aksjekurs. Etter toppet i desember er Kroger-aksjene nå ca 20 lavere enn -6 for hele matvarer. Kjernen i Krogerrsquos dårlige ytelse er at dette var en overfylt handel som fortsatt ser mengden migrere fra sine aksjer. Denne konstante migrasjonen betyr at hver gang Krogerrsquos danner en kortsiktig bunn, møtes det med å selge press fordi en annen runde selgere er opptatt av å låse i fortjenesten (selv om de er lavere enn den siste kortsiktige bunnen). Kroger-aksjen prøver å plassere en kortsiktig bunn på 32 da aksjen virker av et nylig kjøpesignal fra sin oversolgte RSI-indikator. Fra vår regresjonsanalyse av 2016-trenden, har denne bunnen potensialet til å nå 34-nivået før du legger inn en annen i en lang streng med lavere høyder og lavere nedturer. Tekniske selgere vil komme inn på markedet igjen på 34 og neste salgsrunde, som bør forstørres av svakhet i markedet, vil trolig ta Kroger-lager til 30-prisen før de får pålitelig støtte. Etter dette skrev ikke Johnson Research Group stilling i noen av de nevnte verdipapirene. Mer fra InvestorPlace Artikkel skrevet ut fra InvestorPlace Media, investorplace201608three-big-charts-fredag-tesla-motors-inc-tsla-philip-morris-internasjonal-inc-pm-kroger-co. kr. Tesla, Inc. Stock Chart Real-Time Etter timer Forhåndsmarked Nyheter Flash Quote Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Her8217s Hvorfor Tesla er et gigantisk Ponzi-system Du vil tro at investorer vil lære av sine feil. For eksempel har mange Wall Street-analytikere 8211 to dusin av dem faktisk 8211 egg på deres ansikter etter å ha savnet katastrofen hos Valeant Pharmaceuticals, en aksje som jeg advarte om i oktober i oktober når det handlet med 170 per aksje. I dag, med VRX-aksjen under 30 per aksje, har finansmediene og Wall Street endelig funnet ut hva Sure Money-leserne visste for resten av publikum 8211 at farmasøytisk selskap var et kortkort bygget på grunnlag av gjeld og en giftig forretningsmodell. Akkurat nå, mine lesere er i ferd med å komme i forkant av kurven igjen. Det er en annen aksjemarked som har mange likheter med Valeant 8211 falske regnskap, en konsernsjef som bruker overtidsmessige investorer og hedgefond i aksjene, en hypnotisert finansiell media og en overvektig aksje 8211 Tesla Motors, Inc. (TSLA). I forsvaret må det sies at i motsetning til Valeant, som utnytter de syke ved å overbelaste dem for narkotika, forsøker Tesla å gjøre noe edelt ved å bygge elektriske kjøretøy. Men disse kjøretøyene er først og fremst leker for rike mennesker og subsidiert av amerikanske skattebetalere, så selskapet8217s adel går bare så langt. Og på økonomisk grunnlag er TSLA en tikkende bombe. Her skal du komme ut av TSLA akkurat nå 8211 og her8217s hvordan du kan tjene penger. Tesla har alle hallmarks av en kult lager Mens de finansielle medier og Wall Street analytikere suger opp til Tesla8217s grunnlegger, Elon Musk, ignorerer de det faktum at selskapet kjører gjennom milliarder dollar med penger mens du kjører et massivt Ponzi-spill på forbrukerne. I siste kvartal mistet selskapet 19 059 for hver bil det solgte (til tross for en salgspris på over 70 000). Den negative nettomarginen var -24,6 mot -16,4 for et år siden. Det lovet å produsere 200.000 biler i 2017, 500.000 biler i 2018 og 1.000.000 i 2010, men forventer bare å produsere 17.000 i andre kvartal i år. Oddsen for selskapet som møter disse fremskrivningene er omtrent like høyt som oddsene til Hillary Clinton begynner å fortelle sannheten. I første kvartal 2016 brente Tesla 249,6 millioner i kontanter i drift, nesten dobbelt så mye som året før (131,8 millioner). Det brukte også 233,8 millioner i capex, som det regnet som en seier siden den var mindre enn de 432,3 millioner det spenta året før. Det økte 715,4 millioner til å betale for dette, opp fra 186,2 millioner året før. Men det vil bli nødt til å bruke en hel del mye mer for å komme nær å nå sine absurde projeksjonsmål. For ikke å nevne det faktum at bilene selv er bokstavelig talt nederst på pålitelighetslisten: For å plugge hullet i sin økonomi solgte selskapet nettopp 1,4 milliarder på lager (og Musk solgte ytterligere 600 millioner for å betale skatt på egentlig lager opsjonsstipendier). I takt med at selskapet løper gjennom kontanter, vil denne nye monty vare bare i litt mer enn et år. Selskapet burde ha benyttet anledningen til å selge 5 milliarder aksjer. Dens kultmedlemmer 8211 unnskyld meg, jeg mener at investorene 8211 ville ha lykkelig betalt mer enn 200 per aksje for så mange aksjer. Det vil bli mye vanskeligere å skaffe kapital når selskapet virkelig trenger det 8211 etter at bunnen faller ut. Tesla har alle kjennetegnene til en kult lager. Som Valeant Pharmaceuticals, som pimpet hver hedgefond og Wall Street analytiker til å kjøpe den til aksjene nådde en latterlig 263 per aksje mens du ignorerer en rottende balanse fylt med titalls milliarder dollar av gjeld og goodwill på toppen av en korrupt forretningsmodell som preyed på syke mennesker og de amerikanske skattebetalerne som betaler sine regninger, har Tesla oppnådd Wall Street for å suge i troverdige investorer og forbrukere. Ikke at Wall Street trengte mye overbevisende. Den 19. mai 2016 publiserte Goldman Sachs en forskningsrapport som ludicrously sammenlignet Elon Musk med Henry Ford og Steve Jobs, mens man ignorerte åpenbare feil i hvordan selskapet driver forretninger. Enda verre, Goldman brukte disse falske sammenligningene til å lime inn et 250-aksjekursmål på aksjene en dag før selskapet viste at det hadde ansatt 8211 overraskelse 8211 Goldman for å lede børsene som beskrevet ovenfor. Hvis du tror at Goldman didn8217t har ordren til å selge aksjen i lommen på det tidspunktet den utgav sin giddily bullish rapport, vet du ikke hvordan Wall Street fungerer. Og hvis du tror at den såkalte kinesiske veggen mellom forskningsavdelingen og investeringsbanken holdt analytiker i mørket om det kommende aksjetilbudet, er du en idiot. Dette er crony kapitalisme og Wall Street korrupsjon på verste. Mens regulatorer er nitpicking hver rikdomssjef og banker i verden over trivial compliance nonsens, Goldman Sachs diskuterte åpenbare konflikt av interesse regler og gjorde SEC ser ut som en haug med idioter. Goldman8217s rapport hevdet at Tesla8217s allerede absurd overvurderte aksje var for billig: 8220Følgende en 23 nedgang i aksjekursen etter modell 3 avslører, tror vi ikke at Tesla-aksjene fullt ut fanger company8217s forstyrrende potensial.8221 8220Disruptive potential8221 er en av de meningsløse vilkårene som analytikere bruker som tillater dem å sette noen pris på en aksje som de vil ha. Goldman downplays det faktum at et dusin andre selskaper allerede produserer eller går videre med planer for elektriske eller hydrogen kjøretøyer å konkurrere med Tesla. Det eneste selskapet som kommer til å bli forstyrret, er Tesla. For ikke å være overgått, har analytikeren hos Goldman8217s medforvalter på avtalen, Morgan Stanley, et enda mer latterlig pris på 465 pr aksje basert på krav om at Tesla ikke bare vil revolusjonere den automatiske virksomheten, men også batterisektoren. Du kan se hvordan 24 analytikere hadde 8220buy8221 anbefalinger på Valeant til aksjene endelig skjedde under 50 per aksje. Bak den glitrende faaden, Tesla bløder 8211 Dårlig taler om Valeant, har Tesla opparbeidet en ordning som setter Valeant8217s verste misbruk til skamme. Den økonomiske pressen og Wall Street er selvfølgelig jubel på Tesla i dette mesterlige eksempelet på en Ponzi-ordning og et bedre eksempel på hvorfor finansiell journalistikk og analyse fortjener moniker 8220dumb og dumber.8221 I selskapets 8217s siste inntjeningsutgivelse annonserte det at det samlet 1000 refunderbare innskudd fra 373 000 kunder for sin nye modell 3 som vunnet8217t lanseres til sent 2017 (forutsatt at det lanseres i det hele tatt). Det bemerkes, 8220 Vi har fått dette nivået av reservasjoner8230 med bare noen få sosiale medier innlegg8221 som om det ikke hadde halvparten av de finansielle medier som sendte ut hva det var å gjøre. Men selv den unnlatelsen oppnår ikke riktig idioci av selskapets kommentar. Elon Musk liker å slippe tweets om selskapet som gigantiske tuller ut av himmelen, lovende nye produktlanseringer og alle slags overraskelser som investorer slår opp som tuller, men bak PT Barnum-loven, bløder selskapet mens de gjør løfter om at det ikke går å kunne beholde. Foruroligende (i hvert fall til alle som faktisk tenker på ting i disse dager), holder Tesla didn8217t disse pengene i en sperrekonto i stedet, disse midlene sitter i sin generelle konto og vil bli raskt forbruket i drift. Leser SEC selv avisene lenger og CNBC og resten av media sycophants jublet på selskapets rosete økonomiske praksis. Velkommen til å finansiere i Obamas alder. Legg til side for øyeblikket det faktum at Tesla produserer svært dyre biler for svært velstående mennesker. Eller at disse rike folkene som kjøper, er subsidiert til bilene på 7500 pr. Kjøretøy av den amerikanske regjeringen (den 7500 føderale skattekreditten begynner å fase ut etter at selskapet selger 200.000 kjøretøy, et nummer som selskapet nærmer seg). Et dypere titt på Tesla8217s regnskap 8211 en øvelse hvor Wall Street-analytikere ikke lenger engasjerer (hvordan vet vi at 8211 ser på hva som skjedde hos Valeant Pharmaceuticals) 8211 avslører et selskap som driver på røyk. Tesla er en studie i bruk av ikke-GAAP inntektsjusteringer for å skape et falskt bilde av økonomisk helse. Tesla bruker en rekke ikke-GAAP-justeringer fra det felles til det latterlige. Den vanlige inkluderer falske aksjeopsjoner regnskapsjusteringer som undergraver utøvende kompensasjon utgifter, noe mye brukt av selskaper og spesielt tech selskaper. Men så er det flere banejusteringer. Tesla pumper for eksempel opp sin inntjening for tidlig slukking av lån mottatt fra den amerikanske regjeringen. 8211 husker at Tesla8217s virksomhet er sterkt subsidiert av staten på grunn av sin produksjon av elektriske biler. Selskapet har tjent mye penger fra statsstøtte i sitt tidlige eksistensår. Og så er det en justering som er lite mer enn fiksjon 8211 Tesla pumper opp sin inntjening med en oppføring kalt 8220Model S brutto fortjeneste utsatt på grunn av leieavtale accounting22221 8211 og hvis det høres forvirrende, er det. For det første, mens selskapet bruker begrepet 8220lease accounting, gjelder 8221 denne linjen for biler som selskapet selger, ikke for å leie biler. Tesla garanterer å kjøpe tilbake alle modell S-kjøretøyer det selger etter mellom 36 og 39 måneder for 50 prosent av verdien. Den forventer å tjene penger ved å selge disse bilene og rapporterer at forventet fortjeneste (enten realisert eller ikke) som brutto fortjeneste som det bruker til å justere oppover sin inntjening 8211 dermed linjeposten 8220Model brutto fortjeneste utsatt på grunn av leieavtale.8221 Men dette er bare et ledelsesberegning og ikke et faktisk tall. Tesla forsvarer restverdien den er forpliktet til å betale for å tilbakekjøpe disse kjøretøyene til 36-39 måneders utløpstid og bærer den verdien på balansen som en eiendel der den avskrives. Per 31. mars 2016 hadde selskapet 2,24 milliarder av 8220Operering av leiekøretøy8221 på balansen, opp fra 1,8 milliarder tre måneder tidligere 31. desember 2015. Per 31. mars 2016 hadde det 192,4 millioner garantier som kunne utøves av kunder i løpet av de neste 12 månedene, opp fra 136,8 millioner tre måneder tidligere 31. desember 2015. Dette er et stort og voksende kontantansvar for et selskap som allerede har enorme kapitalkostnader må møte for å øke sin ambisiøse 8211 og sannsynlig unachievable 8211 produksjonsplan. Slik spiller du Tesla-katastrofen Det er noen enkle tommelfingerregler når du investerer. En av de viktigste er at det er enkelt. 8222 Tesla, som Valeant, bryter dette prinsippet ved hver tur. Selv om jeg ikke nøler med å anbefale at investorer unngår aksjen til enhver pris og til og med kort den gjennom langvarige setter, er det en risiko for å gjøre det som må bekreftes 8211 muligheten for at selskapet kunne kjøpes av et kontantrikt selskap som Apple, Inc. (AAPL) eller Alphabet, Inc. (GOOG). Av den grunn vil jeg begrense noen kort salg til å kjøpe put-alternativer. Men den eneste tingen jeg ikke ville gjøre, er å berøre dette firmaet med en ti fots pol. Uten å bli ervervet, bør denne aksjen handle i de lave dobbeltsifrene. Hvis du er interessert i å kjøpe putter på TSLA, anbefaler jeg TSLA januar 2017 100 puts (TSLA170120P00100000). Ved denne skrivelsen betaler de ikke 1,25 kroner på mer enn 1,35. Det er ingen tvil om en masse sprøytenarkoman i elva e-postmeldinger som følger med abonnementet på nyhetsbrevet 8212, men det er ofte markedsføring. Når det er sagt, kvaliteten på denne skrivingen og den stablede, ensidige bias av denne artikkelen var imidlertid ikke verdt det triste Fox News Network. Jeg vil arkivere denne artikkelen og revidere visdom, veiledning og innsikt som tilbys de neste par årene. Utvilsomt vil en av oss dessverre være feilaktig. Michael - Kanskje du bør vurdere en stint som en kommentator på Fox News eller kaste hatten din i ringen som en spøkelsforfatter eller pressesekretær for Trump. Deres forbausede opprørhet passer til deres arrogante, argumenterende ensporstypestil å tenke på en T. Verden er et tøft sted helt til høyre og I8217m beklager at du må lide gjennom så mye hykleri hos De andre. Et program for selektiv deportasjon og utryddelse av alle venstrefløydidioter og tusenvisse visjonærer bør gi deg litt fred. Tesla får langt mer enn en 7500 subsidie ​​per bil. Det er også lane privilegier og parkeringsrettigheter på mange steder ed dantes 3. juni 2016, klokken 2:54 sa: Dette er revolusjonerende selskap med et revolusjonerende produkt, og de må redegjøre for ting på revolusjonerende måter for å gi mening . Beklager, men de produserer ekte ting. Det skjer bare etter din mening 8220revolutionary.8221 Produktet kan være revolusjonerende, men ingeniørarbeidet er ikke mer revolusjonerende enn andre bilprodusenter. Deres regnskap trenger ikke å matche de høye nivåene av teknologien de produserer, men det kan være så oppdatert som resten av bransjen. tusen takk. Denne analysen kan verifiseres ved hjelp av offentlig informasjon, så gå til den, og vurder firmaet selv, men don8217t unnskyld dodgy regnskap ved å knytte den til teknologien de produserer. Virkeligheten av batteriteknologi begrensninger vil strekke seg inn i det neste tiåret. Så, subsidierer regjeringen rike amerikanere å pendle til jobb. Hvor lenge tror du virkelig det vil fortsette før velgerne krever at Tesla skal konkurrere eller dø. Problemet, som alltid, er timing. Jeg visste at dot-com-busten kom tilbake da alle boosters, som noen på denne siden, sa, 8220 Nei, nei, dette er en ny type økonomi, en annen økonomi.8221 Vel, det var ikke 8217t. Men jeg skjønte ikke når det ville tommel. Tilsvarende var det truende boliglånsulykket åpenbart for alle som så på hjemverdien deres, zoom oppover, mens de så uansvarlige folk de visste å få lån med null ned. Og igjen, de samme folkene med hodene deres i skyene insisterte på at ingen boliglån er steinfast, den beste investeringen er der8221 Men når skulle det skje Hvor lenge kunne sterke interesser holde musikken til å spille Jeg visste at GM ville til slutt krater, tilbake da andre forsikret meg om at det var bare for stort til å mislykkes. Vel, det var på en måte å snakke, men bare fordi politikerne bestemte det var, og rushed til redning. Så, det er en advarsel til de som ville korte TESLA 8211 sterke interesser kan være i stand til å få onkel sukker til å stikke dem opp, i hvert fall for lenge nok til at de sitter for sure. Uansett, det som er interessant for meg, er å se alle de magiske tenkningene som skjer i hovene til flere kommentatorer. Der er en født hvert minutt. Minner meg om DeLorean. Karismatisk fyr, blitsen ser biler, statlige tilskudd og løfter om massivt salg. Den elektriske bilen var inspirasjonen til den moderne bilen, fru Benz hadde en, og det inspirerte Karl til å bygge et kjøretøy med lengre rekkevidde og kunne tankes raskt. Det var veldig lyse mennesker som jobbet med batteriteknologi på den tiden, og de fortalte Karl at oppfinnelsen hans var unødvendig fordi lengre rekkevidde og raskere lading batterier var 8220 rett rundt hjørnet 8220, det samme blir sagt i dag, og det vil nok sies i en annen 100 år. Nic Tesla kjempet kampen om sitt liv for å beseire likekraft, for å få navnet hans på disse bilene, er en fornærmelse mot et stort sinn. Her er noen nyheter rett fra kulten: Merk hvordan ikke mange har gått over 40.000 miles i en Tesla. Vær også oppmerksom på at de erstattet 5 av motorer i FØRSTE ÅR i drift. 40 av 3 år gamle biler har hatt en motorswap. Morsom. Barry, jeg gjør ikke mye analyse på den grunnleggende siden, men jeg ser Tesla-diagrammet (20 år ukentlig) og det ser ut som et marked øverst til meg. Det er mange hoder og volumet er vesentlig høyt. Jeg tror at stok nettopp har hatt det. Neste stopp jeg ser vil være på rundt åttiårene, tilbake til basen. Tydeligvis vil det ikke skje neste uke eller neste måned8230. gi det litt tid. Nå legger du pengene dine der munnen din er og kjøper et par tusen Tesla. Det er ingen grunn til å argumentere her. I stedet, fortsett og argumenterer med markedet. Har likt artiklene dine, men vil slippe deg hvis de osteiske politiske kommentarene fortsetter. Igjen viser 8220Liberals8221 å være alt annet enn 8220liberal8221 når det kommer til kommentarer de ikke er enige om. Vennligst fortsett med dine vurderinger som du ser dem. Dette er ikke The Washington Post. Vel, det setter opp 40 eller så siden denne artikkelen ble publisert.

No comments:

Post a Comment