Saturday 11 November 2017

Forex Millionær Suksess Historier


Millionærer i forex Det er mange som har gjort sine formuer i forex. Den største halen i historien er hvordan Gorge Soros gjorde sin formue. Nr. 1: George Soros Vs. Den britiske pund I 1992 britiske pund valutakursen mot andre europeiske valutaer ble fastsatt av banken av England. For å opprettholde denne verdien fastsatte banken renten på et høyt nivå, som det tyske tilbudet ga. Germanys høye renter var imidlertid hensiktsmessige for en robust økonomi som trengte en nedkjøling for å forhindre en økning i inflasjonen. Storbritannia var i motsatt situasjon, med sin økonomi i doldrums. En ungarsk innvandrer oppdaget denne situasjonen, bestemte seg for at den var uholdbar og solgt kort 10 milliarder pund. Han gjorde 1,1 milliarder dollar. Hans navn er George Soros. Nr. 2: Stanley Druckenmiller-spill på Mark - Twice Stanley Druckenmiller laget millioner ved å lage to lange spill i samme valuta mens han jobbet som handelsmann for George Soros Quantum Fund. Druckenmillers første innsats kom da Berlinmuren falt. De opplevde vanskelighetene med gjenforening mellom Øst og Vest-Tyskland hadde deprimert det tyske merket til et nivå som Druckenmiller trodde ekstremt. Han satte i utgangspunktet en multimillion-dollar-innsats på et fremtidig rally til Soros fortalte ham å øke kjøpet til 2 milliarder tyske merker. Ting spilte etter planen, og den lange posisjonen var verdt millioner av dollar, og bidro til å presse avkastningen til Quantum Fund over 60. Muligens på grunn av suksessen til hans første innsats, gjorde Druckenmiller også det tyske merket en integrert del av største valutahandel i historien. Noen år senere, mens Soros var opptatt av å bryte Bank of England, gikk Druckenmiller lenge i marken på antagelsen om at nedfallet fra hans bossspill ville slippe britiske pund mot marken. Druckenmiller var sikker på at han og Soros hadde rett og viste dette ved å kjøpe britiske aksjer. Han trodde at Storbritannia måtte kutte utlånsrenter og dermed stimulere virksomheten, og at det billigere pundet faktisk ville bety mer eksport sammenlignet med europeiske rivaler. Etter denne samme tenningen kjøpte Druckenmiller tyske obligasjoner på forventning om at investorer ville flytte til obligasjoner da tyske aksjer viste mindre vekst enn britene. Det var en veldig komplett handel som bidro betydelig til fortjenesten til Soros hovedspill mot pundet. Nr. 3: Andy Krieger Vs. Kiwi I 1987 var Andy Krieger, en 32-årig pengehandler hos Bankers Trust, nøye med å se på valutaene som stod mot dollar etter Black Monday-krasj. Etter hvert som investorer og bedrifter sprang ut av amerikanske dollar og inn i andre valutaer som hadde hatt mindre skade i markedskrasjen, måtte det være noen valutaer som ville bli fundamentalt overvurdert, noe som skaper en god mulighet for arbitrage. Valutaen Krieger målrettet var New Zealand dollar, også kjent som kiwi. Ved hjelp av de relativt nye teknikkene som tilbys av alternativer, tok Krieger en kort posisjon mot kiwi verdt hundrevis av millioner. Faktisk ble hans salgsordrer sagt å overstige pengemengden til New Zealand. Kiwi falt kraftig som salgstrykk kombinert med mangel på valuta i omløp. Det var mellom 3 og 5 tap mens Krieger gjorde millioner for sine arbeidsgivere. En del av legenden forteller en bekymret New Zealand-regjeringens offiser som ringer opp Kriegers-sjefer og truer Bankers Trust for å prøve å få Krieger ut av kiwi. Krieger forlot senere Bankers Trust for å gå på jobb for George Soros. Situasjoner som den som er beskrevet tidligere, er ikke en svarte svan fra fortiden. Pressen er fylt med historier om valutaer som er overvurdert, blir gjenopprettet til virkelig verdi i den siste europeiske krisen. Forex-spillere brakte verdien av euroen ned når den ble overvurdert (fra 1.3654 14. april 2010 til 1.1925 8. juni 2010, - 12.7 og sikkerhetskopiere igjen når den ble oversolgt (fra 1.1925 8. juni 2010 til 1.3276 6. august 2010, 11.3). Sentralbankintervensjon for å nå en ønsket verdi har heller ikke forsvunnet, da de siste handlinger fra sentralbanken i Japan og Sentralbanken i Kina viser. Forutsigende fall eller økning er ikke bare et spørsmål om flaks, disipliner og strategier basert på teknisk analyse bidrar til å forstå kortsiktige fluktuasjoner i en valuta, mens virkelig verdi tiltak, for eksempel Big Mac Index, hjelp til å oppdage valutaer som er borte fra deres underliggende verdi, og som vil konvergere til den prisen på lang sikt. Sannheten om Forex Trading Forex trading er en jævla vits 8212 5 av 6 handelsfolk BLÅ hele kontoen opp i granen st 6 måneder. It8217 er en ekkelt og skittent virksomhet der meglerbookene gjør det til å virke lett, men i virkeligheten hvor den gjennomsnittlige handelsmannen nesten ikke har mulighet til å lykkes og dessverre, hvis disse grådige degenererer bare så på disse gratis video leksjonene i stedet, blir de reddet. Men de fleste kan bli reddet, de er for dovne og sta, så la dem brenne8230degenererer uten futures. Dette gjesteblogg er for deg: Handel utenlandsk valuta er tøft, noe som betyr ikke like lett som aksjer. Forex trading er en tungt involvert aktivitet på grunn av virksomhetens døgnets natur. Det innebærer også å håndtere margin, avgifter og mange andre ting. Det krever også en ganske betydelig pengeinvestering for å være virkelig effektiv, selv om tegningen av massiv margen fra utenlandske meglerhus gjør at noen tror at de ikke trenger en stor investering. Virkeligheten er at du ikke bør bruke mengden margin du kan bli tilbudt. Det er en måte å hoppe inn i valutaer gjennom aksjemarkedet. Det er mange ETFer for de viktigste valutaparingene i både den lange og den korte retningen, som gjør at du kan gå lenge på en kort ETF for folk som bruker IRA til å handle. ETFene kommer også i ultra variasjon, noe som betyr at løftestang brukes. Valutaer handler om bevegelse Valuta handler om bevegelse siden de handler i par. En valuta kan være flat, men hvis den parrede valutaen endrer, beveger paret seg. Noen valutaer faller inn i langsiktige trender, men noen ganger regjeringshandlinger for å motvirke den rådende trenden som Japan. Men noen valutaer er stabile innenfor en rekkevidde. Det er imidlertid mange penger som kan gjøres selv med de minste svingninger, slik at bevegelsen i det etablerte området fortsatt gir muligheter, men dette er mer for direkte Forex trading. Med ETFer vil du være på utkikk etter litt større bevegelser, men det betyr en uke og over for å la makroøkonomien spille ut. Den andre tingen om valutaer er at hvis du har muligheten til å gå lang eller kort, direkte eller via ETF, er det ikke noe å bekymre seg for en generell nedgang i aksjene. Mange mennesker holder mange penger i IRA, noe som tvinger dem til å gå lenge. Det gjør dem følsomme overfor tilbakeslag, og det er en rådende bekymring for folk som er lange på markedet. På den annen side, hvis de holder seg i kontanter eller obligasjoner, kan du få svært lave avkastninger. Valuta handler om relativisme og det kan fortsatt føre tilbake i løpet av en lavkonjunktur. Med IRAer trenger du bare å gå lenge de korte ETFene. Siden valutaen handler i par, kan begge valutaer gjøre det bra, men en er sterkere enn den andre. Det er mye som de nye binære alternativene der du bare velger hvilken som vil gjøre det bedre. Foreløpig er det stor bekymring for at markedet har rammet en topp, men dette er ikke sikret. Du kan ikke bare kort SPY, og forventer å sove godt om natten. Frykten er basert på det faktum at markedet har gått opp så mye, men kreftene som kjørte den stigningen er fortsatt på plass. Pengene flyter fortsatt og økonomien er faktisk bedre nå. Frykten stammer fra for mye av en god ting. Tingene som driver valutaer pleier å være langt mer konkrete og følelser betyr mindre siden massive banker, nasjoner og selskaper er spillere i valutamarkedet. De er ikke der som handelsmenn for å gi avkastning, men for å gjøre forretninger eller minimere risiko. Med valuta må du analysere konkrete langsiktige opplysninger og kortsiktige technicals. Valutaer er ikke enkle. Det er egentlig ikke grunn til å fokusere på valutaer som erstatning for normal aksjehandel. Det er nyttig å holde øye med valutaene som en måling av økonomien, samt å ta sporadisk handel når det ikke finnes andre gode alternativer. Valutaene er kompliserte og krever mye forskning. Teknisk analyse, av valutaparet ikke ETF, kan også brukes til kortsiktige filmer. Imidlertid kan gebyrer være et problem siden du bruker ETFer, som sannsynligvis vil bevege seg sakte. Du vil se på renter og sentralbankpolitikk, fordi disse har stor innvirkning på hvordan en valuta beveger seg i forhold til andre. Høye renter har en tendens til å tegne kapital til den valutaen, fordi hvis den kommer til å sitte og samle støv, kan det også være med høyere rente. Andre viktige faktorer er produksjon av data for bestemte valutaer og utallige andre indikatorer. Disse er mindre viktige individuelt, mot en ekstremt viktig en som inflasjon eller renten. Det er mye mer å se på, så det vil ta litt arbeid. Men universet av valutaer er langt mindre enn aksjer, så det bør ikke være så mye mer arbeid. Det er bare nytt for mange børshandlere. Teknisk analyse har en tendens til å fungere på samme måte, og er veldig effektiv. De tingene som påvirker valutaene, er mest offentlige eller sentrale bankpolitikker, og disse er vanligvis angitt langt på forhånd. Også økonomiske data fungerer på en lengre tidsplan, slik at den følger veletablerte trender og er også telegrafert mesteparten av tiden. Dette gjør teknisk analyse mer robust i valutaer, fordi det er mindre overraskelser. Det er mange ETFer som handler i valutaer fra hele verden, og noen indekserte ETFer for generell eksponering mot en valuta i stedet for et par. Det vil ta litt tid å få en følelse av alle valutaene og hvordan de oppfører seg. Hver og en har sin egen karakter, for eksempel den australske dollarenes tendens til å flytte med prisen på gull. Innsatsen vil være vel verdt det, da det alltid er en valutahandel der ute, noe som danner en ganske konstant kilde for handler. Bli millionær Jeg vendte 12.415 til 4.520.000 Trading Penny Stocks. Nå er det din tur. Dette betyr bare at de fleste forhandlerne er THE JOKE, ikke forexmarkedet selv. Du må trekke inn eller redigere din kommentar angående forex meglere. Tydeligvis skrev du dette fordi du personlig var en fiasko som en forex-handelsmann. Så du skylden megleren Du hadde ingen anelse om ECN meglere Amp Integral likviditet Money maker meglere er minoriteten nå. Dessuten, hvis du mislykkes, er det ikke brokers8217 feilen Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet uten å måtte jobbe uttrengende hver dag. Men det er veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex-signaler som de tar ut det gamble-aspektet av det og bare gjør det til en garantert ting du vil tjene penger på. Etter trading Forex i 6 år (til en konsekvent seks tall årlig inntekt jeg kan legge til) Jeg har prøvd mange forskjellige kilder til Forex signaler, men langt det beste er funnet på fxtradingmethodcom (det vil ikke la meg kommentere med link så bare inn i en punkt) 8211 Vlad er som en gullgruve og vil sikre at du blir en vellykket handelsmann. Bli ombord hvis du vil ha ganske mye garantert suksess fra dag ett uten prøve og feil. Bare ønsket å dele min ekspertise med andre handelsmenn uansett, Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet uten å måtte jobbe utrettelig hver dag. Men det er veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex-signaler som de tar ut det gamble-aspektet av det og bare gjør det til en garantert ting du vil tjene penger på. Etter trading Forex i 6 år (til en konsekvent seks tall årlig inntekt jeg kan legge til) Jeg har prøvd mange forskjellige kilder til Forex signaler, men langt det beste er funnet på fxtradingmethodcom (det vil ikke la meg kommentere med link så bare inn i en punkt) 8211 Vlad er som en gullgruve og vil sikre at du blir en vellykket handelsmann. Bli ombord hvis du vil ha ganske mye garantert suksess fra dag ett uten prøveforsterkningsfeil. Ville bare dele min ekspertise med andre handelsmenn uansett, jeg er enig med deg, 90 handlende avsluttet Forex trading innen 6 8211 12 måneder. lære og være sikker på hva du gjør .. Ja at ting er må i forex8230Great jobb. 40 leksjoner fra Tim Grittani Passerer 4 millioner i fortjeneste Du Won8217t Se Millionærer Gjør disse 6 ting 8 Millionærtrekk som du burde ha 4 leksjoner fra min student som gjorde 4000 i en uke Penny Stocks: 5 trinn for å plukke en stor vinner 8 måter å bli En bedre Trader Penny Stocking 101 Disse 17 vaner vil gjøre deg til en millionær De beste video-leksjonene Hver Penny Stock Trader og kort selger bør se 10 viktige aksjemarkedslærdier fra min første millionærstudent Min hemmelige formel for å finne Penny Stocks Pre-Spike 7 Penny Stock Trading Tips for Beginners 25 Basic Stock Market Trading Vilkår Du bør vite 5 leksjoner fra mitt Steve Harvey Show Intervju Slik slår du 1000 til 1 million raskt Min gjennomgang av 8216Trading Tickers8217 Den beste aksjemarkedguiden Ever Created Case Study: Hvordan lærte jeg Tim Grittani å Gjør 1075 tilbake i 16 måneder Case Study: Hvordan jeg hjalp en mor til to Bli en fulltidshandler Jeg er en 29 år gammel enslig mor til to. Jeg har ikke en vanlig 9 til 5 år. Jeg er for tiden daglig handel som en levende. Før jeg oppdaget Timothy Sykes spilte jeg rundt med et par andre mentorer og penny pick sites. Dessverre ikke blir lært grunnleggende grunnleggende jeg mistet 5500-Terrible Jeg fant Tims nettside i mai og nå er jeg opp 50k læring fra Tim Sykes. Jeg er ekstremt takknemlig for Tim, han er sannheten hendene ned - Asheya Burton Lær hvordan jeg slått 12.415 til 4.520.000 Trading StocksSuccess historier Jeg føler meg dårlig hver gang jeg ser et av disse innleggene. De eneste som synes å svare er demohandlere, og det gir inntrykk av at ingen er virkelig lønnsomme. Jeg er lønnsom, men som med de fleste lønnsomme handelsmenn, er jeg ikke tilbøyelig til å diskutere det i dollar og cent. Du kan gjøre noe vanvittig fortjeneste, men det kommer ikke til å være lett. Fortsett å jobbe med det, og du kommer deg en dag. Lykke til Im med deg på den fyren. Nå er jeg en quotlivequot-aktør, og ja, jeg må laste på kontoen igjen, men jeg har lært av tidligere feil, og jeg vil komme til poenget med quotinsanequot lønnsomhet med mye hardt arbeid. Her er tingen med demohandel. mens du lærer systemer og indikatorer og alle de gode greiene, mangler du det største handlingen av hele handelen, og det er det mentale aspektet ved å lage og tape penger. Det er i seg selv den største faktoren for suksess i handel, eller noen form for spekulasjon for den saks skyld, selv i poker. Folk som demo handel minner meg om folk som spiller online poker med quotplay moneyquot. Vel, det er et fint verktøy for å lære litt om spillet, men pengene har ingen betydning for deg. Du er helt løsrevet og disassociated fra pengene fordi det spiller penger, slik at du virkelig ikke lærer det virkelige spillet. Det er enkelt å ringe en økning på 10.000 når det spiller penger siden hvis du mister det ... virkelig har du ikke mistet noe. Det samme problemet gjelder for handel. Ok, så du har handlet demo og har hatt villig suksess med det .. eller ikke. Stor greie. Inntil du kan håndtere de virkelige følelsene av penger, har du ikke lært mye. Du kan programmere, kode, optimalisere alle systemene og indikatorene i verden, men til du faktisk legger litt penger bak den. vi vil. det spiller ingen rolle. Jeg garanterer at når ekte penger kommer i spillet, nå kommer frykt og grådighet inn i spill. Du vil være redd for å miste penger, slik at fortjenesten blir kuttet for kort og du vil bli grådig i å holde deg til tapere fordi du bare kan få pengene tilbake. Hvis du ser systemet ditt og sier quotoooh, hei det virker, jeg ville ha gjort 2000 på det tradequot, det er meningsløst, fordi jeg garanterer at du ikke ville ha holdt det så lenge uansett hva indikatorene sier. Lang historie shortgtgtgtgtits lett å gå målskyting når målene ikke skyter tilbake på deg. gi dem en pistol, og vel se hvem som kjører nå. Det er så enkelt. Alt dette er bare noe å tenke på. Uansett, det spiller ingen rolle for meg hva du gjør, live eller demo, men bare å tilby vennlig råd som er alt. Når du kommer inn i spillet, vil du da bare lære. Jeg er med deg på den fyren. Nå er jeg en quotlivequot-aktør, og ja, jeg må laste på kontoen igjen, men jeg har lært av tidligere feil, og jeg vil komme til poenget med quotinsanequot lønnsomhet med mye hardt arbeid. Her er tingen med demohandel. mens du lærer systemer og indikatorer og alle de gode greiene, mangler du det største handlingen av hele handelen, og det er det mentale aspektet ved å lage og tape penger. Det er i seg selv den største faktoren for suksess i handel, eller noen form for spekulasjon for den saks skyld, selv i poker. Folk som demo handel minner meg om folk som spiller online poker med quotplay moneyquot. Vel, det er et fint verktøy for å lære litt om spillet, men pengene har ingen betydning for deg. Du er helt løsrevet og disassociated fra pengene fordi det spiller penger, slik at du virkelig ikke lærer det virkelige spillet. Det er enkelt å ringe en økning på 10.000 når det spiller penger siden hvis du mister det ... virkelig har du ikke mistet noe. Det samme problemet gjelder for handel. Ok, så du har handlet demo og har hatt villig suksess med det .. eller ikke. Stor greie. Inntil du kan håndtere de virkelige følelsene av penger, har du ikke lært mye. Du kan programmere, kode, optimalisere alle systemene og indikatorene i verden, men til du faktisk legger litt penger bak den. vi vil. det spiller ingen rolle. Jeg garanterer at når ekte penger kommer i spillet, nå kommer frykt og grådighet inn i spill. Du vil være redd for å miste penger, slik at fortjenesten blir kuttet for kort og du vil bli grådig i å holde deg til tapere fordi du bare kan få pengene tilbake. Hvis du ser systemet ditt og sier quotoooh, hei det virker, jeg ville ha gjort 2000 på det tradequot, det er meningsløst, fordi jeg garanterer at du ikke ville ha holdt det så lenge uansett hva indikatorene sier. Lang historie shortgtgtgtgtits lett å gå målskyting når målene ikke skyter tilbake på deg. gi dem en pistol, og vel se hvem som kjører nå. Det er så enkelt. Alt dette er bare noe å tenke på. Uansett, det spiller ingen rolle for meg hva du gjør, live eller demo, men bare å tilby vennlig råd som er alt. Når du kommer inn i spillet, vil du da bare lære. Jeg er enig med deg, men poenget mitt er at jeg ikke vil legge til følelsene av live trading til mangel på handelsferdigheter. Jeg ser ingen verdi i å bli stresset og usikker på metodikken din. Når jeg er lønnsom i demo, så vil jeg gå og handle med de emosjonelle aspektene. Det er lettere å lære å peke og trekke utløseren hvis målene ikke skyter tilbake på deg. Jeg vil ha mekanismene til virksomheten funnet ut først, slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for strategien min når jeg håndterer ekte penger. Jeg håper jeg ikke gjorde alt uklart. Det er bare min personlighet, jeg hopper ikke i vannet på en gang, jeg får føttene mine våte først, så resten, gradvis, til jeg er i. Alt dette sa, jeg tar notater og prøver å lære noe selv fra innlegg som uttrykker strategier ganske motsatt enn min egen. Det er viktig å handle liten nok, i begynnelsen, at du ikke bryr deg om noen handel vinner eller treffer sitt stoppfall. Det er viktig å bruke stopptap. Det er greit å bry deg om hvorvidt du har det bra i en uke eller en måned, selv om de fleste lønnsomme systemene innebærer å miste måneder (selv om jeg ikke ville bruke en gang som kunne ha et tapt år). Men du må ikke bry deg om noen handel, eller noen fem handler, gjør det bra. Hvis det er nødvendig, finn en plattform som lar deg lese mini-lots, eller mindre. Massevis av handlende ender med to eller tre plattformer og meglere, ved hjelp av en for scalping, en for månedlige stillinger, etc. Hver megler vil ha forskjellige spredninger. hver plattform har forskjellige styrker når det gjelder diagrammer, utførelse og grensesnitt. Men begynn liten nok til at tapene dine ikke er plagsomme, selv om det betyr at dine gevinster også er små. Løft innsatsene gradvis, og hold styr på hvert system eller tilnærming du bruker for å se hva som er lønnsomt, hva er risikabelt, osv. Så langt har jeg gjort mindre enn ti dollar per time som handler live, men jeg anser det som en suksess for ikke å ha mistet skjorten min, å ha hatt det gøy, å ha lært ferdigheter som kunne komme til nytte. Jeg vurderer å gjøre noen penger en bonus, selv om jeg håper det neste år eller to blir det en betydelig bonus i noen praktisk forstand. Jeg er enig med deg, men poenget mitt er at jeg ikke vil legge til følelsene av live trading til mangel på handelsferdigheter. Jeg ser ingen verdi i å bli stresset og usikker på metodikken din. Alt dette sa, jeg tar notater og prøver å lære noe selv fra innlegg som uttrykker strategier ganske motsatt enn min egen. Godt poeng. Å finne den riktige metoden vil ta tid, og hvis du ikke finner suksess med det, er det sannsynligvis en god ide å ha noen grad av suksess med metoden før du plunk ned noen ekte cashola. Min poeng var at når du har funnet det systemet, begynner den virkelige læringen. Jeg tinker fortsatt i lab og lærer fortsatt, som er den viktigste delen. Jeg tror jeg kommer nærmere. Det jeg har funnet er at jeg gjør mitt beste handel når jeg bruker metoder som jeg kan forholde seg til. Det betyr at de gir mening for meg, og de passer til min psykologi og filosofi og tolkning av markedene. Jeg kjøper ikke inn noen plug-and-play-type system som jeg ikke har noe klart om hvordan det virker, eller hvorfor det fungerer, men quotohhh virker ikke de skinnende lysene nicequot og bare quotlook på cross oversquot. For å lykkes, må metoden og verktøyene du handler med passe til din psykologi og stil.

No comments:

Post a Comment