Friday 17 November 2017

Alternativer Trade Log Excel


Excel-regneark Dette er gratis Microsoft Excel-regneark for at alle kan bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan min maler kan forbedres, gi meg beskjed og I8217ll oppdaterer dem hvis jeg er enig med deg. Jeg kan fortelle deg hvordan du lager et nytt design med excel-formler for å passe dine provisjoner fra broker8217 hvis du trenger hjelp. Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og e-postadressen min, alex..AT..mytradersjournal: PROFIT amp LOSS TRACKING Vedlagte Excel-regnearket er min månedlige visning av gevinster pluss industriens sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje. Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og underindustrier. Jeg finner det viktig som en del av min trader8217s journal for å spore hvor jeg er, ikke bare per aksje, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen stillinger kan ta seks måneder eller mer fra begynnelse til slutt, og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge et dekket kall på det, fant jeg det for lett å miste spor med hvor jeg var . Samtidig, med utsikt over toppen av min månedlige fremgang, blir det påminnet meg om at det er det store bildet som betyr noe. Å miste penger på ett alternativ handel, betyr ikke at I8217m nedover generelt. Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet. Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning, holder meg også fra å laste opp til tung i en bransje, uansett hvor bullish jeg er på den. RETURN ON INVESTMENT 8211 NAKED PUTS Vedlagte Excel-regneark hjelper meg når du skriver nakne putter. Jeg vurderer alle muligheter ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenværende tid for å avgjøre hva min avkastning på investeringen (ROI) vil være. Når jeg analyserer hver opsjons kontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salg setter godt ut av pengene, gir en avkastning jeg kan være fornøyd med for redusert risiko. Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg setter min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter. Hver av disse trinnene har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere opsjonsvurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT 8211 COVERED CALLS Jeg bruker vedlagt Excel-regnearket for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler. Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekket samtaler i stedet. Comments Off på Excel SpreadsheetsFree UK og Worldwide Delivery. Gratis UK Exchange Service. Subsidert Worldwide Exchange Service. Skatt og avgifter Alle priser vist på denne nettsiden inkluderer alle skatter og avgifter, noe som betyr at det ikke er noen ekstra kostnader ved levering. Prisen du ser vil være prisen du betaler. Innovasjon I forkant av Hitech-materialer innenfor forsterkede motorsykkel Jeans siden 1998. Gratis benlengder endret til størrelse. Revolusjonerende støtbeskyttelse Valgfritt CE-godkjent D 3 O hofte - og knepansler. Kvalitet Designet i Storbritannia til de høyeste standardene. Forbedret komfort og beskyttelse Ny, mykere, komfortabel Ktech Paraaramid-slitasjebeskyttelse fra midjebånd ned til skinnene. Heritage Vår familie har produsert denim jeans siden 1955. Knæ Armor Justerbar posisjonering av beskyttere. Slitasje Nitten år med bevist beskyttelse. Sømmer Doble sikkerhetssømmer, inkludert K-tech tråder. Frontlommer Laget helt av denim for ekstra styrke. Zip YKK (Livstidsgaranti). Rivets Paintwork vennlig flate nagler. Studs Hood merket studs. Jefferson, Longview, TX amp Øst-Texas CHEVROLET SOURCE - Excel Chevrolet Velkommen til Excel Chevrolet, hjemmet til eksepsjonelle mennesker, service og priser. Som din fremste Jefferson Chevrolet-forhandler, er vi drevet til å utmerke seg. Enten du besøker fra Marshall, Longview eller hvor som helst i nærheten av Øst-Texas, bør Chevrolet-drivere komme til vårt showroom for å se vårt brede utvalg av modeller. Vi viser frem den fineste samlingen av konkurrerende priset nye og brukte biler, lastebiler og SUVer, og vi har alltid gitt utmerket kundeservice og fokusert på å betjene våre kunder med den høyeste servicekvaliteten. Var fast bestemt på å tilby Marshall, Øst-Texas Chevrolet drivere den beste innkjøps - og eierskapserfaring for deres nye eller brukte kjøretøy. Jefferson DEALERSHIP for Øst-Texas - Servering Marshall OG Longview CHEVROLET-KUNDER Helt siden etableringen har Excel Chevrolet vært en kjent Marshall, Øst-Texas og Chevrolet-kilde nær Longview, som opererer fra 1765 U S Hwy 59 South i Jefferson, TX. Vår forhandler ligger i nærheten av Cypress River Airport, mellom Lake O the Pines og Caddo Lake. Hvis du leter etter et Longview, Øst-Texas-området Chevrolet forhandleralternativ, var et flott sted å besøke. Marshall Amp East East Texas Chevrolet-drivere kan komme inn i showroomet vårt og prøvekjør en av våre bestselgere, inkludert Chevrolet Tahoe og Silverado 1500. Tahoe er imponerende av natur, har stor kraft uten offer. Enten det er å slepe, hale eller kjøre seks barn rundt, kan Tahoe håndtere enhver etterspørsel og situasjon. For den siste linjen med fullstørrelsesbil, sjekk ut Silverado 1500. Denne pålitelige lastebilen fungerer så hardt som du gjør, og passer til din livsstil. For å lære mer om disse flotte kjøretøyene, bla gjennom vår nettside eller ring oss idag Nye og brukte biler i nærheten av Marshall, Longview amp Øst-Texas for Chevrolet-drivere Vi har et fantastisk utvalg av nye og brukte Chevrolet-biler for deg å velge mellom, og vår vennlige Profesjonelt personale team er tilgjengelig for å hjelpe deg med å finne det perfekte kjøretøyet. Designet med våre Jefferson, Longview amp Marshall Chevrolet kunder i tankene, kan du bruke vår nettside for å enkelt søke etter bilen du vil ha basert på merke, modell, år og andre kriterier. Våre sertifiserte pre-eide biler selges til rimelige priser, og alle holdes i best mulig stand. Kontakt oss for å få et tilbud for den brukte bilen du vil ha. Hvis du ser etter en forhandler i nærheten av Øst-Texas eller Marshall som selger brukte Chevrolet-biler, stopp ved Excel Chevrolet. Service Center for kunder i nærheten av Longview, Marshall Amp East, Texas Hvis du veier dine økonomiske muligheter og ser på et raskt tilbud eller har spørsmål om et nytt eller brukt kjøretøy, kan du kontakte Excel Chevrolet. Med vår teknologi, kompetanse og praktiske timer, gjør vi det enkelt for Marshall, Longview og Chevrolet drivere fra hele Øst-Texas for å holde bilen på sitt beste. Våre medarbeider har mange års erfaring innen bilindustrien og gir god kundeservice. Å planlegge en tjenesteavtale. fyll ut vårt online skjema eller ring oss i dag For å vise vår takknemlighet for din bedrift, tilbyr vi incentiver og service tilbud. Våre spesialtilbud er i stadig endring, så husk å sjekke tilbake med oss ​​regelmessig. Takk for at du tok deg tid til å se gjennom nettstedet vårt, og vi håper å se deg på vårt showroom. Vi ønsker velkommen alle Longview, Marshall Amp East Texas Chevrolet kunder. Vårt Chevrolet showroom hjelper deg gjerne

No comments:

Post a Comment