Monday 27 November 2017

Anyoption Jsp Trade Binære Alternativer


Tilbakebetaling og returpolicy 1. Kunden forstår og anerkjenner fullstendig at heshe er gjenstand for tilbakebetaling av tilbakekallingsprosedyre fra Selskapet, da dette er fullt ut beskrevet under selskapets vilkår og betingelser. 2. Kunden anerkjenner og aksepterer at Selskapet definerer en tilbaketrekking som innlevering av en forespørsel på Companys elektroniske system (enten gjort manuelt av Kunden eller sendt av en Bedriftsansatt på instruksjon av klienten over telefonen) for å overføre midler , holdt av selskapet på vegne av kunden, til kundens personlige bankkonto eller konto hos en annen finansinstitusjon (dvs. kredittkort). 3. Alle tilbakekallingsforespørsler fra klientene er betinget av at selskapets beholdningsdokumenter leveres av kunden med hensyn til identitetsbevis, adressebevis og bevis på finansieringskilden, samt eventuelle dokumenter som kreves for å sikre samsvar med lovene i Republikken Kypros og alle relevante CySEC-omsendelser og forskrifter som utstedt fra tid til annen. 4. Dersom selskapet ikke har de nødvendige dokumentene, nevnt i nr. 3, andor, ikke er fornøyd med dokumentasjonen fra kunden, for at selskapet skal fortsette med tilbakekalling av kunden, skal selskapet kreve at kunden å gi alle nødvendige manglende dokumenter og eller eventuelle tilleggsdokumenter for å tilfredsstille selskapets forespørsel. 5. Selskapet beholder retten til å be om at klienten skal fremlegge ytterligere opplysninger og / eller dokumentasjon til ovennevnte dokumenter i nr. 3. 6. Dersom Selskapet ikke er fornøyd med dokumentasjonen fra Kunden, kan Selskapet reversere tilbaketrekningstransaksjonen og Innskudd beløpet tilbake til kundens handelskonto til det tidspunkt at tilfredsstillende dokumentasjon leveres av kunden. Selskapet skal informere Kunden skriftlig om årsaken til at forsinkelsen av tilbakebetaling og / eller beslutningen om å reversere transaksjonen. 7. Kunden anerkjenner og aksepterer at dersom en tilbakekallingsforespørsel er gjort innen 6 måneder etter et innskudd, vil Kunden gi et signert transaksjonsskjema som bekrefter at Kunden har full kjennskap til innskuddene for å redusere penger hvitvasking og kredittkortrisiko. 8. Dersom Kunden har til hensikt å sette inn totalt mer enn 2.000 EUR (eller tilsvarende), anerkjenner Kunden og forstår fullt ut at heshe må fremlegge dokumentene nevnt i punkt 3 i denne avtalen før etableringen av et forretningsforhold og gjennomføring av eventuelle transaksjoner med selskapet. 9. Selskapet anerkjenner og aksepterer at kundens dokumenter skal behandles som svært konfidensielle og vil kun bli offentliggjort til tredjepart for at selskapet skal kunne oppfylle sine juridiske forpliktelser og ved mottak av klientens forhåndsgodkjenning. 10. Alle beløp som skal betales av Selskapet til Kunden, vil bli betalt med samme finansieringsmetode, til den opprinnelige kilde til midler som brukes av Kunden og til samme mottaker som den som Selskapet mottok Kundefondene fra, med mindre ellers avtalt skriftlig av partene. 11. Kunden erklærer seg med å bære kostnadene for eventuelle gebyrer som oppstår ved uttak av midler til kundens betegnede bankkonto eller opprinnelige finansieringskilde. 12. Kunden er fullt ansvarlig for betalingsinformasjonen han har gitt til Selskapet, og anerkjenner og aksepterer at Selskapet ikke påtar seg noe ansvar og ansvar for eventuelle kostnader eller skader som oppstår fra Kundene som gir feilbetalingsdetaljer. 13. Selskapet forbeholder seg retten til å avslå tilbaketrekking med spesifikk betalingsmåte og foreslå en annen betalingsmåte der Kunden må fullføre en ny tilbakekallingsforespørsel. 14. Selskapet kan godta telefoninstruksjoner vedrørende uttak. 15. Kunden anerkjenner og forstår fullt ut at selskapet forbeholder seg retten til å nekte å utføre kundens bestilling i følgende tilfeller: a) Selskapet har ikke eller ikke kan bekrefte og / eller bekrefte Klientinstruksjonen b) Selskapet har ikke eller ikke kan tilstrekkelig bekreft CallersClients identitet c) Transaksjonen er mistenkelig og eller komplisert d) Linjens kvalitet er dårlig e) En Avbrudd av Tjenesten, som angitt i selskapets Vilkår og betingelser, forhindrer Selskapet fra Kundens instruksjon f) Balansen er tilgjengelig i kundens handelskonto (kontantbalanse, ikke inkludert bonusbeløp), er mindre enn beløpet på tilbakekallingsforespørselen 16. Kunden aksepterer fullstendig risikoen for feilfortolkning og / eller feil i instruksjonene og / eller ordrene som sendes via telefon, uansett hvordan de har vært forårsaket, inkludert uten begrensning tekniske feil. 17. Kunden har rett til å lukke hisher konto når som helst han ønsker å. 18. Selskapet skal godkjenne kontoavslutningen dersom: a. Det er ikke aktive investeringer plassert. b. Det er ingen undersøkelser i gang knyttet til vilkårene i de nåværende tjenestevilkårene. 19. Hvis det ikke er pålagt noen gebyrer på kontoen, må firmaet lukke kontoen av kundens krav. 20. Hvis kundens konto har blitt suspendert på grunn av brudd på de nåværende tjenestevilkårene eller på grunn av annet misbruk som oppdages av kunden, vil refusjonen bli fullført først etter at Compliance Department har konkurrert sine undersøkelser og avslører sine funn enten å refundere, refundere delvis eller ikke å refundere - i skriftlig form. 21. Selskapet trenger ikke å yte noen form for tilbakebetaling dersom tapet ble forårsaket på grunn av en eller annen grunn, enten forutsatt eller uforutsette. 22. Kunder som finansierte kontoen og gjennomførte en eller flere transaksjoner, er underlagt Companys tilbaketrekkelsesgebyr som nærmere beskrevet i selskapets vilkår 23. Kunder som finansierte sin konto, utførte ingen investering og ønsket å trekke tilbake sine midler skal være unntatt fra selskapets tilbaketrekkelsesgebyrer. 24. Selskapet opprettholder seg retten til å frafalle eller redusere ovennevnte tilbaketrekkelsesavgift etter eget skjønn.

No comments:

Post a Comment