Tuesday 17 October 2017

40 100 Pips A Day Trading System


Før jeg begynner vil jeg si at dette systemet kan læres om omtrent 1 time av noen, men det vil ta nye mennesker om 7-14 dager for å få det til bruk. For erfarne mennesker tar det opptil en uke, ikke fordi det er vanskelig, men bare fordi det største problemet ditt vil være å prøve å unlearn det du allerede ikke, slik at det ikke kommer i veien. Som MA MACD FIB og resten. Dette systemet er veldig enkelt og krever bare en indikator. Ikke legg til noen annen indicator8217s, det vil potensielt påvirke ytelsen til dette systemet. Dette systemet krever tålmodighet og tid til å lære det er ikke en bli rik, rask 1.000.000 i det første månedsystemet med andre ord, ikke gi opp og ikke fortsette å bytte systemer finne en som passer til din stil og hold deg til den. Jeg sa før når som helst ramme hvilket som helst par jeg bruker 15 min lysdiagram, jo ​​høyere tidsramme jo mindre støy 30 min 1 time er også bra Indikatoren du trenger er Slow Stochastic setting 8.3.3 Noen plattformer vil bare tillate 8.3 som er ok. Neste nøkkelelement av systemet inneholdt i alle bransjer. INSIDE BAR. Er bare når den nåværende linjen er mindre enn eller lik baren til venstre for den. Innsiden bar kan også være i samme størrelse som forrige bar. MERK: Inside Bar er noen ganger også referert til som Inside Day, og det er et standard teknisk analyse mønster, men de fleste over ser det og undervurderer det. Også du kan bruke en utvendig bar som er motsatt. Første lys er fullt oppslukt av 2. lys. Hvorfor INSIDE BAR er en veldig kraftig oppsett Når du har en IB, konsoliderer markedet seg i et stramt utvalg av lav volatilitet. Et marked vil alltid eksplodere ut av et stramt utvalg. når stokastiske er under eller rundt eller abit over 20 og oversold og hooking rundt etter en IB, Når stokastiske er 80 og over eller litt under og heklet rundt i overkjøpt lete etter en IB, vil du finne dem de beste i trendmarkeder og rekkevidde bundet markeder, men hvis prishandlingen er uhøflig, hold deg ut For å inngå en handel, vent på den neste linjen etter at IB har gått opp 1-2 pips høyere enn IB for et kjøpssignal eller 1-2 pips lavere for et salgssignal. Bruk stokastisk som et sett av når du skal handle med IB, også skyggen av IB teller som baren i tillegg til den totale størrelsen. Hvis etter IB har du en annen bar av samme størrelse som IB, og det går ikke 1-2 pips hver vei, så kan du se på opptil 3 flere barer etter IB-baren for å bekrefte et signal. Hvis du ikke får en står en side og vent på en ny IB å danne. For stopp og utgangsspor stopper du på bunnen av den forrige linjen til IB med 12 pips hvis du har mer Aggressive 2 barer før IB, også hvis du er mer aggressiv når stocastic8217s går i motsatt retning, men fordi du går lenge når stocastic treffer 80 kan det henge en stund oppe først før du går på og prisen går fortsatt opp så vent på en krok ned og gå under 80-merket. Også for å avslutte se etter de store tallene hvis du handler GBPUSD, se etter markedet for å snu på 1,9000 1,9025 1,9050 1,9075 1,7000. Jeg handler rundt kl. 06.00 GMT til 16.00. Jeg ser på diagrammet mitt om 1 time og se trenden for dagen, det kommer til å være oppe nedover. Neste er skanneren til eldre handelsmenn, kan skanneren brukes til å finne IB lettere når du ser en IB på si GBPUSD, gå til diagrammet ditt og se om det matcher 8217s oppsettet på denne måten, kan du se etter handler på opptil 9 par, slik at du bør være i handler hele dagen. Den 5 perioden som flytter ave på skanneren er bare for å gi en ide om retningen på prisen. Mer om skanneren nedenfor. Må stresse på nytt Nye folk burde ikke bruke skannerpinne med bare ett par. Dette systemet får deg også til handel før alle andre mesteparten av tiden. For å se en IB gå til denne fredag ​​30th 2007 bare borte GBPUSD 5 min diagram vet ikke om tiden er riktig Jeg tror sin 3,15 pm Gmt London tiden 100 pip flytte dette er en innvendig bar satt opp de to lysene 3.10 og IB 3.15 dette var et perfekt sett opp. for gutta som handler mer enn ett par her er en skanner satt opp. DETTE ER Å BRUKE MED SYSTEMET Til alle de nye gutta vennligst ikke bruk denne skanneren, du bør bare jobbe med ett par til du har handlet vellykket i minst 6-12 måneder med en ekte konto og du ikke hvordan du kan bytte all valuta par. Oppsettet for Skanneren Gå til Valuta Valutahandel Nyheter, Forex Trading News, FX Nyheter, Forex Nyheter Klikk på diagrammer Klikk på FX POWER CHARTS Du bør se 4 diagrammer du kan bruke opp til 9 på en skjerm Når du har parene du har ser ut til å handle her er innstillingene Diagramtype Lysestake Timescale 5 min Vis periode 8 studier Enkel flytting ave 5 Ikke bare i hovedkortet Skanner Det er for skanneren gjør dette med alle valutaene du ønsker å handle, så du bør ha ett vindu med 2-9 små vinduer. Denne skanneren skal brukes langs siden din hoveddiagram til ID-oppsett bare Når du har mestret systemet, vil denne skanneren hjelpe deg med å ID-IDer, slik at du kan finne mange oppsett for handel, bare men denne skanneren på når du begynner å handle og som snart du har øye, går den første IB-en til hovedskjermbildet ditt og ser om det passer med oppsettreglene hvis det ikke ser etter en annen. Jeg vil foreslå at olds-proffene fortsatt bruker 1-2 uker med handel før du bruker skanneren til de får bruk til oppsettet eller kanskje handler 1-2 par først. retracement og fortsettelseslinje 1. 20071015 23:50 Retro-Trader Stats: sammendrag, oktober, september, august Strategi Målet er å fange dagens viktigste trekk, Elephant Hunting som Mike Bruns vil si. Handel med trenden ved å bruke oppføringer fra NQ 15m-diagrammet og gå ut av 5m-diagrammet. Tap styres strengt. Trailing stopper stort nok til å holde seg i trenden til den slutter. Øk posisjonsstørrelsen når en trend er opprettet. Oppføring regler: 1. Hvis flat, skriv inn med trenden på breakout av nåværende 15m bar helst mellom 9:45 og 3:45 EST. 2. Etter et 5m andor 15m reverseringsmønster, skriv inn en handel i den nye retningen ved utbrudd av den nåværende 15m baren (Hvis en tidligere posisjon ikke er stengt, avslutte den til samme pris). 3. Hvis du er i en posisjon som allerede er lønnsom, legger du til posisjonen på et 5m fortsettingssignal. 4. Hvis du sluttet ut av en handel, vent på neste 15m bar breakout oppføring. 5. Hvis stoppet ut to ganger på rad i samme handelsområde, stå til side til 5m brudd på rekkevidde, trendlinje eller trekant. Bruk 15m bar breakout inngang i hvilken retning som helst. Utgangsbestemmelser: 1. Skriv inn en innledende stoppordre på 5 poeng på alle handler så snart en ny posisjon er åpnet. 2. Flytt stoppet rekkefølge etter hver ny 5m swing er dannet til 1 tic utenfor den siste 5m swing ekstrem. 3. Stram stoppet på 5m reverseringsmønstre. 4. Avslutt alle stillinger 15 minutter før lukkingen. Definisjoner av Retro-Trader-vilkår Bar Breakout-oppføring: Retro-Trader-stillinger åpnes ved å stoppe rekkefølge som er plassert 1 tic utenfor den nåværende linjen så snart it8217s er fullført. Trend: For Retro-Trader-formål vil en opptrend bli definert som en serie høyere lav og høyere høyder på 5-minutters diagrammet og omvendt for downtrend. Fortsatt signaler: 1. breakout fra en retracement bar i retning av den forrige trenden 2. breakout fra en innvendig bar i retning av den forrige trenden Downbar: en prisbar med lavere høy og lavere lav enn forrige bar Innvendig bar: en prislinje med høyere lav og lavere høy enn forrige linje Retracement bar: For Retro-Trader er en retracement bar en downbar i en uptrend, eller en upbar i en downtrend. Det kan være flere retracement barer på rad før trenden gjenopptas, men for Retro-Trader-formål hvis trenden hasn8217t gjenopptas etter de 6 retracement-stolpene på rad, avbryter en fortsettelsesordre og begynner å lete etter et reverseringssignal. Reversal mønstre: 1. Feil av priser for å legge inn en ny høy under en uptrend, omvendt under downtrend. Hvis dette skjer etter en trend, tar det vanligvis en 1-2-3 topp eller bunn. For Retro-Trader-formål vil en lavere sving høyt på 5m-diagrammet utløse en utgang fra en lang handel, og en høyere sving lav på 5m-diagrammet vil utløse en utgang fra en kort handel med stoppplassering som i 1-2- 3 eksempel. Trend vil bli vurdert å ha reversert. 2. Mislighold av priser for å holde over et tidligere svingnivå etter inntrengning av det under en opptrending eller omvendt under en nedtrengning. Hvis denne feilen oppstår etter en trend kalles den 2B topp eller bunn. For Retro-Trader-formål gjelder samme prinsipp på en test med penetrasjon av et hvilket som helst viktig svingnivå, som høy dag, lav dag, trekant eller kanalgrense, eller tidligere sving høy eller lav. Stopp vil bli plassert som i eksempel 2B. Trend vil bli vurdert å ha reversert. 3. Manglende priser for å holde over bunnen av en innvendig stang i en opptrinn, eller omvendt i en downtrend. Stoppordre: En betinget ordre som utløses bare hvis prisene handler over en viss pris. Når stoppeprisen er truffet, blir ordren utført til neste ledig pris, vanligvis ved eller nær stoppprisen. Hvis prisene aldri når stoppprisen, er bestillingen ikke aktivert. En buy stop-ordre er plassert over dagens markedspris. En salgsstoppordre er plassert under gjeldende markedspris. Stop-loss-ordre: en stoppordre som er plassert for å begrense tap hvis prisene går mot en åpen posisjon. Stop-limit-ordre: en ordre med 2 forhold som må oppfylles. Stoppeprisen er prisen som må nås før bestillingen er aktivert. Når bestillingen er aktivert, kan bestillingen kun fylles til grenseverdien eller bedre. For Retro-Trader-formål vil stoppprisen og grenseverdien være den samme. Noen ganger kan en stoppordre utløses, men ikke fylles hvis prisene går over grenseverdien i rask handling. Av denne grunn bruker Retro-Trader stoppordreordninger for å åpne en posisjon, men aldri å avslutte. Noen meglere don8217t aksepterer stoppordre, i så fall stoppordre kan bli erstattet. Swing: et pris vendepunkt. En sving høy er den høye av en bar hvis høy er høyere enn stengene på hver side av den. En sving lav er lav av en prisbar som er lavere enn stolpene på hver side av den. Handelsområde: et område med prisbelastning eller konsolidering mellom overheadmotstand og støtte under. Retro-Trader doesn8217t gjør det veldig bra når prisene står fast i et smalt utvalg. Upbar: en prislinje med en høyere lav og høyere høy enn forrige linje. Første resultater har vært oppmuntrende (underdrivelse). Systemet ser ut til å trenge et daglig utvalg på 40 poeng eller mer. Det går ikke bra på smale rekkevidde dager. Flere testing er nødvendig ved å bruke forskjellige tidsrammer, forskjellige innledende stoppverdier, etc. Det kan være interessant å teste det på SampP-futures også. Når raskere markeder kommer tilbake, kan bytte til 9m3m tidsrammer eller annen kombinasjon være ønskelig, eller systemet kan ikke fungere i det hele tatt I8217m ikke bekymret for å dele systemet, fordi flere som kjøper en breakout, vil bare gjøre breakout sterkere. Hvis fylling blir et problem, endrer jeg innstillingsreglene for å sikre at I8217m den første blir fylt Hvis andre i handelsrommet følger systemet, vil det være en fordel for meg fordi det kan hindre meg fra å snoozing og mangler en handel eller en utgang signal. Hvis andre følger systemet, hjelper det å holde meg ærlig i å følge og evaluere reglene. Et system kan bare vurderes hvis det finnes regler som kan følges objektivt, og om andre mennesker kan følge mine regler og få de samme resultatene som viser meg at inngangs - og utgangskriteriene er empirisk gode og ikke besmittet av noen underbevissthet. Historie Retro-Trader startet i juli 2001 som en studie av lengre tidsramme intra-day trades i e-Mini Nasdaq futures. Målet mitt var å finne et handelssystem eller en stil som passer til min personlighet og handelsevne. Jeg ønsket å kunne evaluere systemet før jeg handlet det for å være sikker på at det var verdt det. Systemet måtte være enkelt. Jeg ønsket å lage 2-6 handler per dag. Jeg trengte det å være konsekvent lønnsomt, noe som ga 75 eller så vinnende bransjer med et sunt lønnsomhetsforhold. Jeg prøvde forskjellige tidsrammer før jeg slo opp på 15 minutters diagrammer for oppføringer og 5 minutters diagrammer for utganger. I8217ve gradvis raffinerte handelsregler for å få dem til å jobbe for meg, i hvert fall i disse tregte sommermarkedene. Handelsreglene vil trolig fortsette å utvikle seg. Jeg begynte å legge inn diagrammer av oppføringene og utgangene på denne nettsiden i august 2001. Navnet Retro-Trader ble oppdaget da handlingene ble identifisert retrospektivt, i ettertid på slutten av dagen. Navnet er ganske stakkert, så jeg burde I8217ll måtte endre begrunnelsen for navnet til 8220it8217s som om du var trading i gårdagens diagram.8221 Interessenteringsnivået som ble vist av andre handelsmenn, inspirerte meg til å gi mer dokumentasjon på min forskning. Jeg håper at kjennskap til mitt eksperimentelle system vil gjøre det mulig for vennene mine å hjelpe meg med å fullføre det, og jeg håper noen av ideene som brukes her, kan hjelpe noen av dere til å komme opp med et system som er riktig for deg. Så her er det. Tråd: 40-100 Pips Per Day Trading System - VTtrader System 45 Pips Per Day Trading System - VTtrader System Takk James for et flott system. Jeg endret VTtrader-systemet som ble lagt ut for å inkludere hørlige varsler og utførelse. Jeg bruker for øyeblikket dette systemet for å identifisere handler, men utfører handler manuelt. Alt ser ut til å fungere. Ive passord beskyttet filen for å hindre at noen fra et uhell endrer programmet. Hvis du vil låse opp det, er passordet quotbabypipsquot. Sist redigert av dparker639 07-25-2007 klokken 02:40. Ble medlem Jun 2007 Sted Planet X Innlegg 119 Hvor kan jeg få dette systemet. er det gratis eller programvare. NEWBIE leter etter noe for å hjelpe meg Bli medlem Jul 2007 Innlegg 3 VT Trader-programvaren kan lastes ned fra vtsystems. Det er gratis programvare. Systemet til å handle James 45 Pips per dag er knyttet til dette innlegget. Ble medlem Mar 2007 Innlegg 149 Jeg antar det ikke er for mt4 diagrammer Ble medlem Nov 2006 Sted UK Innlegg 227 Det er fint for noen å like det du gjør så mange takk. Men du forvirrer folk ved å si 40-100 pips og senker dem til det andre systemet. Det ville vært bedre å plassere dette på min 45 pip om dagen tråden. Jeg vil sette pris på at du spør babypips å flytte dette til 45 tråden. Dato Jul 2007 Innlegg 3 James 45 Pips Per Day System - VTtrader System Takk for dine hyggelige ord. Dette var min første innlegg til dette nettstedet, og jeg skjønte at jeg hadde gjort en feil nesten umiddelbart etter innleggingen. Jeg prøvde å rette opp det, men det fungerte ikke. Uansett, har jeg bedt forumet om å bytte navn til riktig navn kvote 45 Pips Per Day System - VTtrader Systemquot, og forhåpentligvis vil de gjøre det. Noen få kommentarer til systemet ditt. Det fungerer veldig bra. Hvis du tar systemet jeg postet opp og bruker det som en inngangsindikator og deretter bruker vanlig pengehåndtering for å plassere stopper og grenser, vil du tjene penger. Å begrense handelstiden din hjelper også. Jeg har brukt dette systemet i for handel i London og New York med god suksess. Takk for at du skriver inn. Jeg jobber med å kode ditt andre system og har en oppdatering til dagens kvarts 45 Pips Per Day System - VTtrader Systemquot-system som inkluderer stoplimit-funksjoner samt handelssesjon (LondonNew York) Takk igjen James. Ha det fint. Ble medlem Jul 2007 Innlegg 1 Når jeg åpner den, står det quotThe arkivet er enten ukjent format eller skadet. Ble medlem Nov 2006 Sted UK Innlegg 227 Opprinnelig skrevet av dparker639 Takk for dine hyggelige ord. Dette var min første innlegg til dette nettstedet, og jeg skjønte at jeg hadde gjort en feil nesten umiddelbart etter innleggingen. Jeg prøvde å rette opp det, men det fungerte ikke. Uansett, har jeg bedt forumet om å bytte navn til riktig navn kvote 45 Pips Per Day System - VTtrader Systemquot, og forhåpentligvis vil de gjøre det. Noen få kommentarer til systemet ditt. Det fungerer veldig bra. Hvis du tar systemet jeg postet opp og bruker det som en inngangsindikator og deretter bruker vanlig pengehåndtering for å plassere stopper og grenser, vil du tjene penger. Å begrense handelstiden din hjelper også. Jeg har brukt dette systemet i for handel i London og New York med god suksess. Takk for at du skriver inn. Jeg jobber med å kode ditt andre system og har en oppdatering til dagens kvarts 45 Pips Per Day System - VTtrader Systemquot-system som inkluderer stoplimit-funksjoner samt handelssesjon (LondonNew York) Takk igjen James. Ha det fint. Hei takk for svaret hvis og når du lykkes med din vt for 45-100-systemet, kan du legge det inn i tråden, takk. Ble medlem Jul 2007 Innlegg 8 Hei takk for svaret hvis og når du lykkes med din vt for 45-100 systemet kan du legge det inn i tråden, vær så snill. Jeg liker å se det også. Jeg er veldig fornøyd med VT-systemet du legger ut. Nåværende bare testing alle funksjonene. Jeg slår av lydvarslingen ble det veldig anoying Medlem siden Jun 2007 Innlegg 6 Opprinnelig skrevet av superwin Jeg liker å se det også. Jeg er veldig fornøyd med VT-systemet du legger ut. Nåværende bare testing alle funksjonene. Jeg slår av lydvarsleren ble det veldig anoying I VT går til Options - gt General - gt General Properties Avkryss av kvitteringVis handelssystemvarsler i separat windowquot Dette varselvinduet gir en avmerkingsboks for hvert handelssystem generert varsel, slik at du kan bekrefte Varsle og stoppe irriterende piping, men bruk fortsatt varslene. Tråd: 40-100 Pips Per Day Trading System - VTtrader System Opprinnelig postet av dparker639 Takk James for et flott system. Jeg endret VTtrader-systemet som ble lagt ut for å inkludere hørlige varsler og utførelse. Jeg bruker for øyeblikket dette systemet for å identifisere handler, men utfører handler manuelt. Alt ser ut til å fungere. Ive passord beskyttet filen for å hindre at noen fra et uhell endrer programmet. Hvis du vil låse opp det, er passordet quotbabypipsquot. Er det en metatraderindikator tilgjengelig for dette systemet, kan du gjøre dette systemet til å handle med det selv. Medlem siden Nov 2007 Sted Nigeria Innlegg 1 kan du gjøre dette systemet til å handle selv? Hvordan kan jeg få dette systemet, er det mulig at du sender det til til min boks inno426yahoo takk. Opprinnelig skrevet av InnoBest Hvordan kan jeg få dette systemet, er det mulig at du sender den til boksen min inno426yahoo Takk. Ble medlem Aug 2007 Sted Brasil Innlegg 3 40-100 pips system for GPDUSD Har noen det handelssystemet som James bruker for gbpusd for vttrader Jeg prøvde 45 pips for eurusd og det var flott. Jeg har brukt 40-100 gbpusd-systemet i ca 6 måneder, og det er veldig bra. Ville være enda bedre hvis jeg kunne få det på tvtrader. Takk alle sammen, ha en fin jul. Ble medlem Feb 2008 Innlegg 1 Jeg prøver å åpne VT-filen, men hadde ingen hell å åpne den. Kan noen hjelpe eller gi instruksjoner om å få James trading system (45 Pips Per Day Trading System) Medlem siden Nov 2014 Innlegg 4 Opprinnelig skrevet av dparker639 Takk James for et flott system. Jeg endret VTtrader-systemet som ble lagt ut for å inkludere hørlige varsler og utførelse. Jeg bruker for øyeblikket dette systemet for å identifisere handler, men utfører handler manuelt. Alt ser ut til å fungere. Ive passord beskyttet filen for å hindre at noen fra et uhell endrer programmet. Hvis du vil låse opp det, er passordet quotbabypipsquot. Jobber ikke. eller er det en spesiell måte å installere denne støtten på. Oracle Administrator FX-Men Erverdig medlem Bli med dato Okt 2006 Innlegg 1.055 Du svarer på en super gammel tråd, 2008. Det er høyst sannsynlig at du ikke får svar. Hold øye med trådpostdatoen og kontroller medlemsaktiviteten gjennom deres profilsider for å se om medlemmene fortsatt er aktive, så du ikke venter på svar som aldri kommer.

No comments:

Post a Comment