Wednesday 25 October 2017

Futures Dag Trading Indikatorer


Hvordan jeg Day Trade Emini Futures Dette er hvordan jeg bruker 8216Better8217 indikatorene til dagens handel Emini futures for å leve. I denne videoen og artikkelen oppsummerer jeg hva I8217ve har lært og hva som fungerer for meg. Du må bli din egen handelsmann. Ingen to handelsmenn er like. Ingen to handelsmenn har samme psykologi, risikotoleranse, handelskapital, evne, engasjement eller interesser. Det som virker for meg, kan ikke fungere for deg. Hvis du ønsker å være en fulltidshandler, må du utvikle din egen handelsmetode. Regler som passer din personlighet og omstendigheter. Deretter jobber du med handel hver dag, sakte gjør færre feil og blir konsekvent lønnsom. Bruk denne nettsiden og handelsvideoene for ideer og se en ikke-konvensjonell tilnærming til Emini-dagens handel i aksjon. Så som Bruce Lee sier: 8220Absorb, hva er nyttig, kast bort det som er ubrukelig 038 legg til hva som er unikt ditt eget.8221 Bruce Lee 3 Ikke-korrelerte indikatorer gir bedre signaler Diagramoppsett med 8216Better8217 Indikatorer for Emini Day Trading Alle mine diagrammer, uansett tidsramme , har de samme 3 ikke-korrelerte indikatorene: Better Sine Wave 8211 analyserer pris og plotter støtte og motstand Bedre Momentum 8211 måler etterspørsel og forsyningsvolum Better Pro Am 8211 bruker handelsstørrelse til å få øye på fagfolk og amatører. Better Sine Wave er plottet i den laveste ruten av diagrammet og viser hvor syklusmålealgoritmen forventer sykliske vendepunkter. Bekreftet syklisk støtte og motstandsnivåer blir deretter tegnet på prisstangene selv som stiplede horisontale linjer. Når Emini bryter inn i en trend, skrives advarselssignalet 8220Pull Back8221 (PB) og 8220End Trend8221 (END) automatisk på diagrammet. Bedre Momentum er plottet under prisbarene og viser bølgene av kjøp og salgsvolum. Utmattelsesvolumet er vist med store cyan prikker og bullishbeariske divergensmønstre er merket med små rødhvite prikker. Det viktigste av disse divergensmønstrene er også tegnet på prisbarene selv. Bedre Pro er plotting Profesjonell og amatøraktivitet med blå og gule PaintBars. I8217m ser på for å se hvem som er aktiv på pris ekstremer. Hvis jeg ser profesjonelle (blå barer) som gjør nye høyder, vet jeg at de tar overskudd og reverseringsposisjoner. Hvis jeg ser Amatører (gule barer) som gjør nye nedturer, vet jeg at de har en breakout som sannsynligvis vil mislykkes og reversere. For min Emini dag handel, bruker jeg disse tre indikatorene på flere tidsrammer: 500, 1500 og 4500 tick diagrammer. Diagrammene inneholder ettertidsdata og Emini-symbolet jeg bruker i TradeStation er ES. Hver høyere tidsramme er 3 ganger lavere tidsramme. Så 4,500 tick diagrammet er 9 ganger (3 x 3) større enn 500 tick startpunktet. Følg denne linken til en artikkelartikkel om fordelene ved Tick Charts. Og utmattelse buyingselling for å bestemme trend retning Emini Day Trading: Trendretning fra utmattelsesvolum Å få trendretningen til høyre er kritisk. Hvis du får trendretningen riktig, kan du fortsatt gjøre mange feil (som en dårlig oppføring) og fortsatt være OK. Men hvis du får trendretningen feil, vil det være hardt arbeid, stressende og ta for alltid å tjene en lønnsom handel. Hvis you8217ve nailed trendretningen, kommer vinnende handler raskt, du tar minimum 8220heat8221 (markedet går mot inngangspunktet) og det føles som om du er i sone. Jeg bruker Exhaustion kjøp og salg volum signaler fra Better Momentum indikatoren i mitt mellomliggende tidsramme diagram (1.500 tick) for å bestemme trend retning. For å bekrefte en endring i trenden ser jeg etter 3 ting: Utmattelsesvolum etterfulgt av divergenssignaler på Better Momentum-indikatoren 8220End av Trend8221-signaler fra Better Sine Wave-indikatoren, og Profesjonelle aktive på pris ekstremer (blå sverd på Better Pro Am-indikator) Min 3 ikke-korrelerte indikatorer er alle som bekrefter det samme ved å analysere annen informasjon 8211 pris, volum og handelsstørrelse. Dette gir meg stor tillit til at en trendendring nærmer seg og et Emini-dags handelssignal setter opp. Bruk deretter det laveste tidsrammediagrammet (500 tick) for å velge inngangspunktet. Trender varer alltid lengre enn du forventer, og du vant8217t se en trendendring, til alle amatørene er på feil side av handelen, og fagfolkene har kommet ut og reversert 8211 og denne prosessen tar en stund å fullføre. Så vær tålmodig. Jeg bruker TradeStation til kartlegging og IB for ordreoppføring Emini Day Trading: Bestillingsinngang 8220Hotkey8221 Innstillinger I8217ve har brukt TradeStation siden begynnelsen 8211 da de ble kalt Omega Research og hadde en flott liten kartleggingspakke kalt SuperCharts. Disse dager er TradeStation fortsatt det beste valget for meg 8211, spesielt fordi deres datafeed er innebygget og forenkler livet betydelig. Av en eller annen grunn tenker folk på TradeStation som en profesjonell plattform. Jeg vet ikke hvorfor 8211 it8217s er veldig enkel å bruke og utrolig robust. To viktige hensyn. Selv om jeg bruker TradeStation til kartlegging, bruker jeg dem ikke som megler. I stedet bruker jeg Interactive Brokers og deres Trader Workstation-søknad for bestillingspost. Jeg har plattformoppsettet med 8220hotkeys8221 for å kjøpe eller selge på markedet, så skriv automatisk inn fortjeneste mål og stoppe tap ordrer. Disse er koblede ordrer, så når en av dem utløses, blir den andre automatisk avbrutt (8220one kansellerer all8221 eller OCA). Inn - og utreiseordrene er for 100 av min posisjon, da jeg ikke skaler inn eller ut av Emini-dagene. Jeg finner Emini for flyktig til å bruke trailing stopper for å fange størrelsen på svinger I8217m leter etter. I stedet prøver jeg å bruke Emini8217s volatilitet for å slå mitt fortjeneste mål, komme seg ut og vente på et annet oppsett. 8220hotkey8221-løsningen på ordreinngang har redusert min stress Emini-dagshandelen enormt. Så snart jeg får et inngangssignal, traff jeg 8220B8221 eller 8220S8221 på tastaturet mitt og I8217m fylt. Jeg er ikke lenger bekymret for å få en god fylling og utgangsbestillinger sitter der, server-side. Internett-tilkoblinger går ned og denne løsningen er den beste I8217ve funnet. Og følg regler for å håndtere risiko og vinn det mentale spillet jeg finner trading stressende, selv etter alle disse årene. Emini-markedet er akkurat som Colosseum i Roma 8211 høydepunktet i handelsarenaene. You8217re opp mot det beste av det beste. Hver dag kjemper jeg og hver dag jeg vil overleve 8211 Jeg vil ikke være en helt. For å maksimere sjansene for å lykkes, følger jeg disse reglene: Handel 1 marked 8211 være spesialist, ikke generalist Ingen forstyrrelser 8211 du trenger bare 1 skjerm for handel Fokus 100 for de første 60 minuttene av handelsdagen Hvis markedet er sakte, stopp handel og gjør noe annet Velg et lite mål (4 poeng) for å gjøre hver dag, og slutte å handle. Bruk et stopp på 4 poeng, Emini er for flyktig for stramme stopp. Stopp etter at du er stoppet 2 ganger, 4 poeng målrettet eller etter 6 handler Noen tror at på 4 poeng er mitt stoppfall alt for stort og I8217m tar for mye risiko. Men Emini-markedet er ustabilt, og du ser at profesjonelle gunning stopper hele tiden. Jeg handler 1 Emini-kontrakt for hver US8k av egenkapital og så min stoppfall på 4 poeng tilsvarer en 2,5 risiko (4x508,000 2,5) 8211 ganske rimelig. Og jeg beveger meg aldri mitt stoppfall. 8220 Nettstedet ditt har gitt meg en plan for hvordan man håndterer risiko, implementerer et regelbasert handelssystem og fjerner de daglige følelsene som pleide å gi meg stor stress.8221 Ashley P. Jeg håper denne videoen og artikkelen om How I Day Trade var nyttig for deg. Lykke til med din Emini-dagshandel. Master Futures Trading Med Trend-Følgende Indikatorer I all handel er den raskeste måten å tjene mye penger på å låse på en trend i et futures-marked og ri den. Denne tilnærmingen har to katalysatorer. For det første involverer futures trading innflytelse (det vil si at du bare legger opp en liten brøkdel av kontraktens verdi når du inngår handel), og for det andre når et marked svever eller sverger mye penger, kan det gjøres raskt. Selvfølgelig, det er de gode nyhetene. Den dårlige nyheten er at ting også kan gå i den andre retningen, så sterk risikokontroll er et viktig element i vellykket futures trading. (For en grunnleggende faktor på faktorer som driver trender, sjekk ut 4 Faktorer som skaper markedstendenser.) Dette stykket kommer ikke inn i det nitty-gritty av risikostyring og pengehåndtering. Snarere vil det bare gjøre saken for å identifisere og handle i tråd med den primære trenden i et gitt marked. I begynnelsen For lenge siden, om tiden som personlige datamaskiner kom til, var trend-følgende systemer som alltid var i - det vil si at de alltid har en lang eller kort posisjon til enhver tid - ganske populære og kan være nyttige. På det tidspunktet kunne et marked utvikle seg en god måte før mange mennesker fanget på hva som foregikk. I dag er markedsinformasjon så lett tilgjengelig og blir formidlet så raskt at den enkle trenden følger ikke nødvendigvis et levedyktig alternativ som en frittstående tilnærming til handel. På samme måte gjør de mange piskesager og lange strekker av ikke-trendende prishandlinger en ren alltid i trend-etter-tilnærming mindre enn optimal fra et avkastningsperspektiv. Og så er det alltid den følelsesmessige slitasje som følger med å miste mange whipsaw-trader underveis mens du venter på noen virkelig store vinnende handler for å generere størstedelen av totalresultatet. Som et resultat av dette er svært få handelsmenn fortsatt avhengige av alltid i trend-følgende metoder. Som det viser seg, er det imidlertid sterke fordeler med å bruke trend-følgende metoder, spesielt når de primært brukes som et filter. Ved å bruke en trend-følge metode som et filter, kan en næringsdrivende beholde sin kapital fokusert på de områdene som har størst sannsynlighet for å maksimere avkastningen. Å skille et trendfilter fra et handelssignal Formålet med enhver trend-følgende indikator er bare å kunne objektivt utpeke den nåværende trenden som opp eller ned, eller i noen tilfeller, muligens som trendløs. Det er egentlig ikke noen prediksjon innebygd i en hvilken som helst trend-følgende indikator. En gitt metode forteller oss ikke at trenden vil være opp (eller ned) i morgen, bare at den er opp (eller ned) som av akkurat nå. Så investorene må fortsatt være oppmerksomme på potensialet for whipsaws. Når man ser på denne måten, er handlingen med å utpeke en gitt sikkerhet som en opptrending eller en downtrend forskjellig fra å generere et bestemt kjøps - eller selgesignal. Som sådan, bare fordi en handelsmann utpeker trenden som opp, betyr ikke nødvendigvis at han skal holde en lang stilling. Det betyr imidlertid at han ikke skal holde en kort posisjon. Med andre ord, den primære funksjonen til et trend-følgende filter er kanskje ikke så mye å fortelle deg hva du skal gjøre, men i å fortelle deg hva du ikke skal gjøre. (Lær hvordan du kan se pivotpunktet hvorfra en ny bevegelse vil dukke opp i Finn en trend med partiell retrace.) Trend-Følgende Filtre I Aksjon Kan vi se på et eksempel på et enkelt trend-følgende filter i futures-markedene. Vi vil utpeke trenden som oppe hvis følgende to betingelser er oppfylt: 10-dagers glidende gjennomsnitt er større enn 30-dagers glidende gjennomsnitt og Den siste lukkingen er over 200-dagers glidende gjennomsnitt. Hvis begge vilkårene er oppfylt, vil en næringsdrivende i dette eksemplet bare vurdere å ta en lang handel og vil fullstendig hindre handel fra kort side. På flipsiden vil vi betegne trenden som ned hvis følgende to betingelser er oppfylt: 10-dagers glidende gjennomsnitt er under 30-dagers glidende gjennomsnitt og Den siste lukkingen er under 200-dagers glidende gjennomsnitt. Hvis begge betingelsene er oppfylt, vil en næringsdrivende i dette eksemplet bare vurdere å ta en kort handel og vil helt hindre handel fra langsiden. Figur 1 viser et eksempel på et marked som bruker dette filteret. Diagrammet er faktisk et børsnotert fond som emulerer et futuresmarked. Denne typen ETF kan fungere som en god proxy for et gitt futuresmarked siden det ikke er kontraktsutløp som det er i futures-markedene. (Se hvordan ETFer kan oppfylle visse strategier i Slik bruker du ETFer i porteføljen din.) En type kompensasjonsstruktur som hedgefondsledere vanligvis bruker i hvilken del av kompensasjonen som er resultatbasert. En beskyttelse mot tap av inntekt som ville oppstå hvis den forsikrede døde. Den navngitte støttemottakeren mottar. Et mål på forholdet mellom en endring i mengden som kreves av et bestemt godt og en endring i prisen. Pris. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. Dag Trading Futures - Fordeler og ulemper Hva er Day Trading Day trading er strategien for å kjøpe og selge en futures kontrakt (er) innen samme dag uten å holde åpne lange eller korte stillinger over natten. Daghandler varierer i varighet de kan vare i et par minutter eller til tider, for det meste av en handelssession. Det tar mye kunnskap, erfaring og disiplin til dagens handel futures vellykket. Fordelene ved Day Trading Futures Alle stillinger må være i slutten av dagen, og ingen posisjoner forblir over natten når dagens trading futures. En futures dag handelsmann bør sove godt om natten, da det ikke eksisterer noen risiko. Mesteparten av tiden åpner futures til en mye annen pris enn hvor de stengte forrige dag. Prisvolatilitet betyr at sjansene for uventede tap eller fortjeneste stiger når stillinger forblir på bøkene etter en handelssession. Man kan lære mye om futures markedene i en kort periode etter dag handel. Daghandlere gjør vanligvis mer enn noen få handler hver dag, sammenligner det med å plassere handelsmenn som kanskje bare foretar en handel i uken. I hovedsak akselererer man raskt handelsopplevelsen og kunnskapen i dag handel futures kontrakter. Ulemper med Day Trading Futures En må følge streng disiplin for å være en vellykket dag handelsmann. Fristelsen til å gjøre marginalhandel og å overraske er alltid tilstede i futures-markeder. Kommisjoner kan legge opp veldig raskt med dagshandelen. Mange dagers handelsmenn går opp selv i slutten av året, mens provisjonsregningen er enorm. For eksempel handler en næringsdrivende med en 20.000 konto den dagen en e-mini SampP-kontrakt, kan ha 5000 - 10.000 i provisjoner ved årsskiftet. Daghandleren må gjøre en 25-50 avkastning på handel for å bryte jevn. De fleste som dagens handel futures ikke er i stand til å tjene penger. En mangel på forberedelse og disippel i vanligvis deres undergang. Daghandel kan være et uforgivende spill. Men for de som er villige til å lage lekser, utvikle en plan, og holde seg til det med disiplin, kan det være et lønnsomt venture. Best Markets for Day Trading Futures Valget av marked for mange dagers handler er E-mini SampP 500. Det er et rent spill på aksjemarkedet hvor futureshandlere kan styre rundt 75.000 aksjer for rundt 3.500 i margin. E-mini SampP-futures handles elektronisk, noe som gjør handelstiltak veldig rask og flytende. Dow futures, E-mini Nasdaq futures og E-mini Russell futures er også populære blant futures dag handelsfolk som fokuserer på aksjemarkedet. The 10 Year T-Notes, soyabønner. råolje. Japansk yen og euro fx alle har nok volum og daglig volatilitet i sine futures priser å være kandidater for dag handel. Hvert futuresmarked har forskjellige egenskaper, så man må studere markedene før dagens handel for å avdekke og optimalisere teknikker og utvikle en plan. Volatilitet er den viktigste faktoren for daghandlere Det er tider når fordelene med korttidsdagshandel oppveier fordelene ved langsiktig investering. Volatiliteten i markedene har en tendens til å diktere hvilken tilnærming til markedene som passer best. Jeg finner det i svært flyktig, flytende. og hakkete markedssituasjoner der prisene går opp og ned på hektisk måte gjennom dagen, er jeg bedre i å åpne og lukke posisjoner innen en handelsdag eller dagshandel. I trendmarkeder har jeg imidlertid hatt større suksess med å holde stillinger over natten og handle på mellomlang eller lang sikt. Langsiktig handel kan innebære å holde en lang eller kort stilling over natten, noen dager, uker eller i lengre perioder. Volatilitet har en tendens til å være et dagsperspektivparadis og et investorers mareritt. Mangelen på volatilitet i markeder kan imidlertid ofte frustrere daghandlere.

No comments:

Post a Comment