Thursday 12 October 2017

Forex Forståelse Pris Aksjon


Tråd: Forstå Pris Handling av Chris Capre Forstå Pris Handling av Chris Capre En av de viktigste tilnærmingene jeg tar til markedet er handel Pris Action. Min tilnærming er litt unik, og det vil derfor være nyttig å forklare de grunnleggende prinsippene som ligger bak min teori om prishandling. Før jeg begynner å diskutere ulike prishandlingsstrategier og verktøy for å lese handelsprishandlinger, må jeg begynne med en arbeidsdefinisjon av hva som handler om prishandling. Fra denne brede definisjonen av prishandlinger vil jeg da snakke om hvordan det handler om ordreflyt forsterker forholdet mellom prishandling og ordreflow. En bred definisjon av prishandling En bred definisjon av prishandlingen ville være prisbevegelser over tid. Dette er uklart i seg selv, så jeg vil utvide dette med enhver tidsramme. Dette betyr på et tippediagram, hvis prisen på AUD går fra 1.1000 til 1.1001, er denne pip-justeringen i pris et eksempel på prishandling. Så i sin rawest form, pris handlingen priser bevegelser over tid på enhver tidsramme. Disse ulike prisutviklingene vil se annerledes ud basert på hvilken tidsramme som brukes når man ser på prishandling på et hvilket som helst instrument. Hva er Order Flow Bestillingsflyt er et generelt begrep som refererer til transaksjonene (kjøp eller salg) som forårsaker at prisen på et instrument vil svinge. Enhver transaksjon, enten det er en markedsordre, en kjøpegrenseordre, kjøpe stoppordre, etc., er en ordre eller transaksjon. Pris Handling og forhold til bestillingsflyt Bestillingsflyt er den mest nærliggende driveren av prisendringer og pris handling i markedet. Det spiller ingen rolle om en deltaker kjøpte eller solgte EURUSD på grunn av en grunnleggende begivenhet eller teknisk hendelse. På grunn av dette - pris handling er egentlig avkommet av ordreflyten. Mange ting kan påvirke prishandlingen og hvordan den manifesterer seg, for eksempel - Den totale likviditeten som er tilgjengelig i markedet for det aktuelle instrumentet - Det totale antall kjøps - og salgsordrer som er utført i markedet - Volumet (størrelsen på posisjonen) for hver kjøp og salg salgsordre utført i markedet Men i siste instans, når det er en balanse mellom kjøpere amp selgere i form av ordre, vil markedet ikke ha noen retningsbestemt forspenning. Dette skaper et områdebundet miljø for prishandling. Når det er ubalanse i ordreflyten mellom kjøpereforsterkere, vil dette skape en retningsbestemt forspenning i prishandlingen. Det er denne balansen eller ubalansen vi bør lære å lese i prishandlingen fordi den vil kommunisere til oss retningsbestemt bias, sammen med hvor de institusjonelle spillerne sannsynligvis kommer inn og ut av markedet. Dermed handler handelen ikke om handel med enkle mønstre, som pin-barer. inne barer. forsterker bare svar på mønsteret. Det gir deg fullstendig empowerment fordi det vil være ganger når handelspinnestangene er optimale, og hvor de vil mislykkes ulykkelig. Din suksess som en næringsdrivende å bruke prishandlingsmønstre vellykket, vil være i din evne til å lese prishandlingen, forstår forstått hva det kommuniserer. Bare noen grunnleggende om hva som kan hentes fra å lære å lese prishandlinger er - Skeppe med kjøp og salg - Når en trend er sannsynlig å fortsette eller reversere - Kjile steder institusjoner går inn og ut av markedet - Optimale steder å sette oppføringene dine, stopper og grenser - hvorvidt prissendingssignalet ditt sannsynligvis vil lykkes eller mislykkes Dermed er det viktig å lære å lese prisforløpet amp-ordningsflyten bak den. I DEN ALMINDELIGE REGLER AV DENNE TROPEN 1) Ikke legg inn linker til andre tråder på babypips her 2) Husk Regel 1 - Denne tråden er fokusert på min unike tilnærming til prishandling, og jeg ønsker ikke å forvirre eller forvirre metodene i her med metoder som andre anvender. Denne tråden er å fokusere utelukkende på mine metoder og tilnærming til handel og forstå pris handling. 3) Ikke knytt til andre sider med artikler om prishandling (som et tillegg til regel 2). 4) Ha et åpent sinn om dette, ideer og handel, spesielt når du diskuterer ulike synspunkter. 5) Hvis du skal snakke om en handel du tok, vennligst legg inn det aktuelle diagrammet fra meglerplattformen som viser inngang og utgang på et minimum. 6) Denne tråden har en hensikt som skal fokusere på å dele metodens perspektiver på hvordan jeg handler pris handling. Hvis du vil legge inn noe som er negativt, argumentere, berate eller legge inn noe som ikke er nøytralpositivt, og i forhold til hva denne tråden fokuserer på, vennligst ikke spam eller legg inn på tråden. Jeg forstår at du kan være uenig med hva jeg sier som er bra, og jeg støtter deg for å ha dine ulike meninger. Men hvis du føler behov for å tilby negativ tilbakemelding, så er du velkommen til å beskrive meg privat og dele det du liker. Dette er slik at du ikke spammer tråden eller tar bort fra den når den har til hensikt å hjelpe folk å forstå min prismetode, og dermed ikke forstyrre dem med argumenter. Her er noen raske koblinger for å hjelpe deg med å hoppe til kjøttet Vennlig hilsen, Chris Capre 2ndSkiesForex slutter å kutte og lime inn forumoppføringer som prøver å bygge en tråd. Dette er mer irriterende enn et formularbrev. Vi vet alle at det er en pitch jobb, så bare slett innlegg og fortsett. hvis du virkelig har noe å dele dele det gratis, vis oss hvor mye du virkelig vet. Fordi det virker som om du virkelig driver et fond og administrerer et lag, hvorfor sløse tid på å lære online, når du skal være grooming nye handelsfolk personlig for ditt fond eller lag. Ikke prøver å få noen inntekter fra å selge online leksjoner jeg deler det gratis, og vil gjerne fortsette å dele gratis ettersom jeg bygger opp min grunnleggende teori om prishandling, noe som er nødvendig for å forstå neste del jeg skal diskutere snart. Hvis folk vil gå utover og sjekke ut nettstedet mitt - det er opp til dem. Hvis ikke, ingen bekymringer i det hele tatt. Hvis denne tråden er informativ, har den oppnådd sitt mål. Når det gjelder fondet mitt, har jeg en 9 års revisjonsspor for mitt fond, så jeg er ganske sikker på at det kvalifiserer det og meg. Men ideen om at noen som driver profesjonelt - aldri lærer er dumt. Hvor mange profesjonelle sportsaktører underviser - noen ganger gratis, noen ganger leker de (og får betalt for det). LeBron James, Michael Jordan, jeg kunne nevne mange. Vil du si det samme til dem at de sliter bort tiden deres? Ta deg tid til å lære deg, gjør meg til en bedre handelsmann, så det er definitivt noen personlige grunner bak. Men personlig, jeg vil ikke trykke knapper 10 timer om dagen bare for å tjene penger. Jeg vil ikke redusere livet mitt til bare å være en menneskelig minibank. Derfor styrer jeg et lag, sammen med å være involvert i filantropi, sammen med undervisning, sammen med mange ting. Jeg personlig føler at min kreative energi gjør det bedre når jeg gjør flere ting, ikke bare en ting. Men det er bare meg. Teamet mitt er ikke (for tiden) tar på noen nye handelsmenn som vi har nok til nå. Vi handler algoritmisk og har nok operatører og handelsmenn. Vi legger bare til ny når vi skal skala opp. Inntil da jobber jeg bare med nye algo programmerere. Så forhåpentligvis forklarer jeg hvor jeg kommer fra og er glad for å belyse videre. Med vennlig hilsen, Chris Opprinnelig postet av Master Tang Vi får en forferdelig masse frelser trading quotguruquot typer flytende gjennom her. De har vanligvis noe til salgs, men selvfølgelig kommer det ikke ut til senere. Vanligvis vil de ikke kunne levere. Du er tilfeldigvis en person jeg har hørt om. Derfor forbeholder jeg meg min mening. Hold det gratis, og hold det informativt, og du har ingen problemer. Men nevner hvor noen kan gå for å lære mer, men det er en pris for privilegiet, og det er sannsynlig å være noen rumblings fra de her som gir fritt. For ikke å nevne BP selv, som rynker på deres fora blir infiltrert av shills. Og med rette det. Hei Master Tang, jeg tror ikke jeg er en slags frelser. Jeg tror jeg har et perspektiv på handel, sammen med over et tiår med erfaring (institusjonell, megler, detaljhandel, pedagogisk). Hvis folk liker mitt perspektiv - flott. Hvis ikke - ingen bekymringer i det hele tatt. Jeg var ikke planlegging på lading for min tid her og var bare planlegging på å skrive gratis innhold. Igjen, hvis folk liker det bra - hvis ikke, håper jeg at de finner noe nyttig for dem et eller annet sted. Men jeg er ikke shill, og jeg er ganske sikker på at jeg kan levere. Ive postet live track records av studentene mine på nettstedet mitt (over et år verdt handel gjør over 110 retur). Jeg legger også inn handelsoppsett som studentene mine har tatt her, på min side og på min fb-side, slik at folk kan se hva slags handler og stil jeg lærer. Forhåpentligvis vil det skille meg fra andre. Men jeg setter pris på at du deler hvordan du ikke fornærmer folk her hos BP, da jeg ikke har tenkt å gjøre det og ønsker å delta harmonisk. Med vennlig hilsen, Chris Sist redigert av 2ndSkiesForex 09-11-2014 kl. 08:29. Prishåndtering Handel Prishandlingshandel (PAT) er en form for teknisk analyse som påberoper ærefrykt og forvirring samtidig. Hvis du har vært rundt handelsfora mye, har du kanskje kommet over noen få handelsmenn som skryter av hvordan de handler rent med prishandling. Pris handling handel går av mange navn, men den mest brukte setningen om pris handling er naken handel eller handel naken. Så hva er prishandling og hvorfor er denne analysen alltid sett opp? Les denne artikkelen ytterligere for å forstå hva prishandlingen er og hvordan du også kan handle med prishandling. Grunnleggende om handlingshandelen Prishandel er en form for teknisk analyse uten tekniske indikatorer. Pris handling analyse er bygget på tenet at prisen reflekterer alt og derfor prisen anses å være, og eneste indikator som handelsmenn trenger. I prishandlingshandel er prisen av største betydning for handelsanalytiker. Det er en studie av pris i forhold til tidligere pris (eller prishistorie). Derfor er prishandling ikke noe annet enn en undersøkelse av hvordan prisen endres. Det er allment kjent at enhver teknisk indikator, det være seg glidende gjennomsnitt eller oscillatorer som Stokastikk eller RSI, har alle disse indikatorene en tendens til å bruke pris som base. For eksempel er et enkelt glidende gjennomsnitt konstruert som et gjennomsnitt av prisen over en angitt tidsperiode. Derfor tror proponents of price action at det er bedre å bruke prisen som en indikator selv og handle direkte med prisen, snarere enn å måtte bruke indikatorer. Diagrammet ovenfor reflekterer typisk hvordan prishandlerne handler. Som du vil legge merke til, er det ingen indikatorer på diagrammet, men heller noen trendlinjer. støtte og motstand og så videre. Hva er de grunnleggende byggeblokkene i prishandlingshandelen Prishandelshandel er bygget på analysen av følgende: Lysestake mønstre Støtte Motstandsnivåer Pris Handling med lysestaker Lysestaken tilnærming til pris handling handler om en bestemt oppførsel av pris avbildet i lysestake diagrammer. Selvfølgelig blir også OHLC-strekdiagrammet også brukt. Selv om både stangtabellen og lysestakerdiagrammer har en tendens til å reflektere samme følelse, brukes lysestaker som de er enkle å gjenkjenne. Noen av de vanlige prisaktive lysestake mønstrene er: Det er mange flere lysestake mønstre, men det er noen av de viktige prishandlingsmønstrene som handelsmenn ofte ser etter og er også enkle å identifisere med. Selv om lysestakerne kommer med forskjellige navn, reflekterer de i utgangspunktet markedssentimentet. Eksempelet nedenfor viser et bearish bølgende lys. Med andre ord indikerer denne to stearinlysaksjonsformasjonen at stemningen i markedet er bearish, da prisen ikke klarer å bli høyere, og den nedre lukkingen var mye lavere enn forrige åpning. Som du ser, fortsatte følgende kurshandlingshandel etter det bearish bølgende mønsteret et fortsatt fall i markedet. Handel kan faktisk gjøres ved å lese prislysene alene. Følgende eksempel viser hvordan en lang posisjon kunne handles ved bare å se på og forstå prishandlingen som utfolder seg. Vi merker først et veldig sterkt lys, som tydelig angriper forrige stearinlys bearish pris handling. Så en lang posisjon er initiert på høyden av dette stearinlyset. Det neste stearinlyset lukkes bullish, men etterlater en lang øvre veke, noe som indikerer en slags avvisning. Følgende to stearinlys er lavere, men det faktum at de har lange nedre wicks er indikativ at det er flere kjøpere og deretter selgere. Så den lange stillingen holdes åpen. Etter de to bearish lysene ser vi en serie bullish pris handling (med etterfølgende lukker høyere). Det er etter utseendet på Doji-lyset, er når den lange stillingen ville bli redusert. Denne tilnærmingen, som du kan se, krever litt ferdigheter og forståelse av markedene og selvfølgelig prisen handling selv. Hvis vi ser på samme diagram, men med indikatorer. vi kan se hvordan kjøpesignalet har blitt utløst litt i det siste. Kombinere pris handling med støtte og motstand I tillegg til å analysere lysestake mønstre i isolasjon, pris handling kan være mer effektiv når kombinert med støtte og motstand. For eksempel gir et hausseformet stearinlys nær et nøkkelstøttenivå en stor sannsynlighet for å ta en lang posisjon enn å måtte handle bare ut av lysestaken uten å referere til fortidskurs. Dette er hvor støtte og motstand kan hjelpe forhandlerne. Hvis vi ser på det samme diagrammet som vist ovenfor, men zoomer ut litt, merker du regionen der prisen danner et hausstarkt sentimentstear. Hvis vi ser til venstre for diagrammet, var den regionen et viktig støttenivå (eller et område der det var flere kjøpere i det siste). Derfor til prishandlerne, var dette en ikke-brainerhandel. Og det var også en lav risikohøy sannsynlighetshandel. Dette er noe som indikatorbasert teknisk analyse ikke ville kunne reflektere så nøyaktig som med prishandling. Foruten støtten og motstanden, kan prishandlingshandel stort sett brukes på alle handelssystemer eller markeder. Ved å lese lysestakerne, uttrykkes markedssentimentet eksplisitt på diagrammene, slik at handelsmenn kan forstå forspenningen i markedene. Følgende diagram viser hvordan prishandlingshandel kan brukes på et bevegelige gjennomsnittsbasert handelssystem. Reglene for å flytte gjennomsnittlige stater til å kjøpe når prisen ligger over det bevegelige gjennomsnittet og å selge når prisen er under det bevegelige gjennomsnittet. I diagrammet nedenfor legger vi merke til hvordan det bevegelige gjennomsnittet var ødelagt, men etter et mindre fall gikk prisen tilbake. Uten forståelse av støtteresistens i dette aspektet, ville en forhandler ikke hatt noen anelse om hvordan man handler. Men se hvordan perspektivet endres når vi har støtte - og motstandslinjer trukket på diagrammet. Et bearish stearinlys ved den andre retest er et tegn på at markedssentimentet vil være bearish, som ble gjentatt av følgende bearish stearinlys som ble dannet. Pris Handling Trading En formidabel måte å handle på markedene Som du kan se fra eksemplene ovenfor, krever prishandlingshandel litt spørsmål og forståelse av markedssentimentet. I motsetning til tekniske handelssystemer som involverer indikatorer, kan prishandlingshandel være en smartere måte å handle på markedene. Selvfølgelig er tålmodighet, dyktighet og praksis avgjørende, men når en handelsmann er vant til disse, er handlingshandelen trolig det eneste de trenger for å handle med markedene. Det kan praktisk talt brukes til enhver handelsstrategi, fra break outs, til å flytte gjennomsnittsoverskridelser til oscillatorer. Selv om prishandlingen kan virke litt komplisert i begynnelsen, kan det med en viss grad bli en annen art for handelsmannen å handle med pris handling. Enkelte måter å bli en bedre pris Handler Handler Pris Handling er en form for teknisk analyse som fokuserer utelukkende på Tidligere priser som har handlet i markedet Denne artikkelen inneholder en enkel og kompleks metode for nye handelsmenn til å begynne å lære prishandling. Denne studien kan videreføres i live-sesjonene på DailyFX, hvor analytikere og instruktører forklarer pristiltak i reelle markedsforhold. En av Mine favoritt setninger å bruke i webinars er som følger: lsquoPrice Action er min favoritt indikator, fordi itrsquos den eneste som aldri vil fortelle meg en lie. rsquo Og dette er sant, men kanskje litt lsquoopaquersquo for nye handelsmenn, eller til og med erfarne handelsmenn at havenrsquot har likevel funnet studiet av pris handling. Studien av prishandling innebærer å lese forbi priser, å bygge en tilnærming eller plan for fremtiden. Sikkert, de fleste handelsfolk som ender lsquomaking itrsquo som en handelsmann vil finne denne spesifikke studien av teknisk analyse til slutt, men det er vanligvis bare etter flere skuffelser og mislykkede forsøk på å bygge indikatorbaserte strategier som zig når markedet faktisk lsquozags. rsquo Så, vær så snill Jeg skal utarbeide på min tidligere uttalelse. Pris handling vil aldri lyve for oss, som handelsmenn, fordi det aldri har til hensikt å fortelle oss hva som vil skje, men det forteller bare oss hva som har skjedd. Det er en kløft for å koble fra disse to lokalene. Som handelsmann, vil du ALDRI virkelig vite hva som vil skje i fremtiden. Enhver indikator eller indikasjon på hva som kan skje i fremtiden er bare en mulighet. Og selv da, kan det være en ekstern mulighet i beste fall fordi den indikatoren din er i bruk - vel, det er bare en fin måte å se på forrige prishandling. Så, uavhengig av strategien, er de samme kjedelige begrepene risiko, handel og pengehåndtering av største betydning for næringsdrivende. Men etter det kan handelsmenn fokusere på å få sannsynlighetene på deres side så mye som mulig gjennom analyse, og det er her prisøkningen virkelig kan skinne. Fordi, igjen - dette er en lsquocleanrsquo måte å se på tidligere priser, uten forvirring av en matematisk formel som kan skjule hva som skjedde i nyere tid. Nedenfor er det fire enkle måter som handelsmenn kan bli bedre til å lese, reagere og analysere prishandling. Met hod 1 - The Prize Action Primer Hvis yoursquove har vært i DailyFX de siste par årene, har du kanskje møtt en tidligere artikkel om prishandling. Vi snakker om dette mye på grunn av alle de nevnte grunnene, og ganske enkelt - det virker. Ikke at det virker i å fortelle oss fremtiden, men det virker i å tillate oss å se fortiden så effektivt og ærlig som mulig. Metode 2: Gra de trender ved å fokusere på svinger En av de første pilarene til tekniske analysesentre på det gamle ordtaket om lsquote trend er din venn. rsquo Og årsaken til dette går rett tilbake til en av de aller første tingene vi berørte på begynnelsen av denne artikkelen: Fremtiden er virkelig uforutsigbar. Men trender finner sted av grunner, riktig. Kanskje det var en QE-kunngjøring, eller en gjeldskrise. Uansett hvorfor trender eksisterer som havets tidevann eksisterer. Og akkurat som svømmere i havet, er handelsmenn ofte best betjent ved å gå med strømmen. Fordi, hvis vi ser på handel som pessimistisk som vi kan, og vi antar at en hvilken som helst enkelt handel er lik med å vende en mynt, så har vi 5050 sjanse for at prisen går opp eller ned, vel Vel, hvis den forspenningen fortsetter, og videre - Hvis vi handler i retning av denne forspenningen, står det grunnen til at vi kan begynne å flytte våre sjanser eller sannsynligheter for å lykkes litt bedre enn en 5050 splittelse. Kanskje itrsquos liten, kanskje så liten som 5149 til vår fordel, eller 5248 - men logikken er den samme. Hvis det som skjedde fortsetter, kan jeg stå en bedre enn rettferdig sjanse til suksess. Hvis vi legger til sterk styring av penger, har vi nå en hel strategi. Traders kan lese og måle trender ved hjelp av prisøkning. Vi utvider om dette emnet i vår introduksjon til prishandling, men vi kan bare se på diagrammet for å påpeke trenden. Opptrender vil ofte bli fremhevet med høye høyder, og lavere nedganger. I mellomtiden vil nedtendenser se lavere og lavere høyder. Og dette er i seg selv veldig kraftig. men det store spørsmålet du må spørre deg selv er om det er nok å bare lsquobuyrsquo når prisene har flyttet høyere, eller til lsquosellrsquo når prisene har gått lavere. Svaret er en endelig lsquono. rsquo Og årsaken er fordi, en gang til , vi ønsker å prøve å få de beste mulighetene for suksess i markedet gitt informasjonen som er tilgjengelig for oss, og for det kan vi gå videre til neste metode. Metode 3: Bruk prishandling for å markere verdifull støtte og motstand Det andre primære aspektet ved teknisk analyse er støtte og motstand. og dette er en annen melding som prisstudien kan bringe til oss. Pris svinger kan identifisere støtte og motstand i markedet Reading lsquoswingsrsquo i markedet er en enkel måte å begynne å gjøre dette på. En sving kan ganske enkelt klassifiseres som et bøyepunkt i markedet. Vi diskuterte dette emnet i artikkelen Price Action Swings, og har lagt til en illustrasjon nedenfor for å markere dette punktet. Svingen i markedet er det punktet hvor etterspørselen oversteg tilbudet (i tilfelle en sving med lav innstilling), eller forsyningen gikk over etterspørselen (skape en sving høy motstand før prisene gikk lavere). Traders kan bruke disse gradvis høyere svinghøyde, og høyere sving-lows for å definere en opp-trend. Hver av disse svinghøydene gir et poeng med støtte som handelsmenn kan se etter å kjøpe inn i opp-trenden. Lsquocheaply. rsquo Høyere swing-lows definerer støtte i en up-trend De kan også bruke gradvis nedre nedturer, og lavere høyder for å benekte en down-trend. Og selvfølgelig blir hver av disse lavere lsquoswing-highsrsquo nivåer av motstand som handelsmenn kan bruke. Nedre svinghøyde definerer motstand i en nedtreden Vi kan til og med tauere i noen ekstra støtte - og motstandsstudier i et forsøk på å finne virkelig viktige nivåer. Psykologiske nivåer. for eksempel, kan være en fin måte å peke på svinger som kan ha litt mer betydning på markedet. Fibonacci kan være et annet fantastisk tillegg til pris handling for å peke ut nivåer som andre handelsmenn kan se på. Etter at handelsmenn kan identifisere svinger med støtte og motstandsbøyninger, kan handelsmenn begynne å se for å kjøpe opp-trender billig, nær eller nær støtte, mens forhandlere kan se for å selge kostnadseffektivt når prisene er i eller nær motstand. Som bringer oss til den nøyaktige inngangen til handelshellipen Metode 4: Bruk pris Handlingsformasjoner til å trekke til posisjoner Etter at trenden er identifisert, og etter at forhandlere har funnet støtte og motstand via svinger vist på markedet, kan handelsmenn begynne å lete etter formasjoner å bestemme når, og hvordan man går inn i stillinger. Det er ganske mange av disse der ute, og wersquove snakket om mange slike formasjoner de siste årene. Senest har vi markert fem av de vanligste bearish reverseringsmønstrene i artikkelen, Trading Bearish Reversals. En Bearish Engulfing Mønster før en massiv flytte lavere Og, en favoritt av pris handling handelsmenn, kan pin bar tilby noen gode oppføring muligheter. Jeg vet at da jeg lærte pris handling, følte mye av det, i det minste i utgangspunktet, veldig esoterisk. Så, i vår konstante innsats for å gi best mulig utdanning for våre handelsfolk, tilbyr vi en rekke prisbaserte webinarer hver eneste uke. Jeg gjør et webinar på DailyFX e uke. I løpet av dette webinaret ser Irsquoll på ulike markeder for å vise hvordan handelsmenn kan integrere denne typen kunnskaper i et dynamisk miljø, og videre - hvordan man strategiserer med og rundt det. - Skrevet av James Stanley James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment